Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

dinkelburg19

Bedankt allemaal voor de tips, kan gelukkig gratis reizen vanaf Enschede in geheel noordrijn westfalen.
Ik ga dan toch wel voor de zekerheid de ffp2 mondkapjes aanschaffen.
zur sonne ga ik wellicht wel even bezoeken voor de wedstrijd dan, zocht ook geen gekke ultras pub.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

FCT1980

Citaat van: dinkelburg19 op okt 26, 2021, 13:42:08
Bedankt allemaal voor de tips, kan gelukkig gratis reizen vanaf Enschede in geheel noordrijn westfalen.
Ik ga dan toch wel voor de zekerheid de ffp2 mondkapjes aanschaffen.
zur sonne ga ik wellicht wel even bezoeken voor de wedstrijd dan, zocht ook geen gekke ultras pub.

Volgens mij kun je niet door de hele deelstaat reizen met je ticket. Normaal kan dat met een ticket van Schalke 04 in ieder geval niet. Dan is dat pas vanaf Dúlmen of zo. Zou het nog even goed nakijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Meestal alleen verkehrsverbund. Vanaf Enschede zit je eerst in Münsterland. Wat je wel kan doen is vanaf Arnhem.

dinkelburg19

Ah ja, zie het nu ook, ga denk ik dan toch via arnhem reizen, pak hem dan via Oberhausen, is qua totale reistijd ook nog steeds bijna het zelfde.
Bedankt voor de tips
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Appie

Goedenavond allen,

Wij hadden een weekendje Keulen gepland en geboekt maar de wedstrijd tegen Stuttgart is naar zondag 17:30 gegaan. Als alternatief staat wellicht Wuppertal op de agenda. Is dit ook een leuke stad om te verblijven of is het advies om weer terug naar Keulen te reizen? Dank alvast voor jullie reactie.

Joost

Ik zou vooral nog niets vastleggen want de duels in de Regionalliga West zijn nog niet definitief gepland.

Ik vond Wuppertal een heel leuk stad. Een prima centrum en de Schwebebahn is een must-visit. Maar ik weet natuurlijk waarvoor je gaat, het nachtleven ervan ken ik niet maar er wonen 350.000 mensen dus dat zal vast wel prima zijn. Zoals je in iedere stad wel een leuke avond kunt hebben.

Een combinatie van wedstrijd in Wuppertal en slapen in Keulen zou ik gezien de reistijd niet doen, dan doe je allebei maar half.

Naast Wuppertal zijn Fortuna Koln of Bonner SC (als ze vastgezet worden op die zaterdag) prima alternatieven.

Kijk ook even naar de Kolner Haie, die spelen dat weekend op vrijdagavondthuis (ijshockey).
Op de terugweg naar Nederland is Duisburg v Osnabruck (zondag 14:00) mooi te combineren.

ALenstra

In hetzelfde weekend is ook Viktoria Köln-Viktoria Berlin in de 3e Liga. Een exacte speeltijd is er echter nog niet.

Sebastiaan_W

Citaat van: ALenstra op nov 09, 2021, 22:35:02
In hetzelfde weekend is ook Viktoria Köln-Viktoria Berlin in de 3e Liga. Een exacte speeltijd is er echter nog niet.

Vrijdagavond.

Appie

Citaat van: Joost op nov 09, 2021, 21:04:27
Ik zou vooral nog niets vastleggen want de duels in de Regionalliga West zijn nog niet definitief gepland.

Ik vond Wuppertal een heel leuk stad. Een prima centrum en de Schwebebahn is een must-visit. Maar ik weet natuurlijk waarvoor je gaat, het nachtleven ervan ken ik niet maar er wonen 350.000 mensen dus dat zal vast wel prima zijn. Zoals je in iedere stad wel een leuke avond kunt hebben.

Een combinatie van wedstrijd in Wuppertal en slapen in Keulen zou ik gezien de reistijd niet doen, dan doe je allebei maar half.

Naast Wuppertal zijn Fortuna Koln of Bonner SC (als ze vastgezet worden op die zaterdag) prima alternatieven.

Kijk ook even naar de Kolner Haie, die spelen dat weekend op vrijdagavondthuis (ijshockey).
Op de terugweg naar Nederland is Duisburg v Osnabruck (zondag 14:00) mooi te combineren.

Dank voor je reactie. Vrijdag gaan wij eerst naar Fortuna Sittard - FC Utrecht dus het ijshockey zal niet gaan.
Zondag Duisburg - Osnabruck wordt ook meegepakt.

Wanneer wordt de wedstrijd van Wuppertal definitief vastgesteld?

Joost

Dat is altijd afwachten, daar zijn geen vaste termijnen voor.
Maar het is Duitsland dus het zal wel binnen een week of 2 vaststaan.

Semper Fidelis

Citaat van: Appie op nov 10, 2021, 11:52:10
Dank voor je reactie. Vrijdag gaan wij eerst naar Fortuna Sittard - FC Utrecht dus het ijshockey zal niet gaan.
Zondag Duisburg - Osnabruck wordt ook meegepakt.

Wanneer wordt de wedstrijd van Wuppertal definitief vastgesteld?

De wedstrijd van Wuppertaler SV - Rot Weiß Ahlen hebben ze terminiert op zaterdag 18 december om 14:00, zie https://wdfv.de/media/spieltag_19-24_stand_10_11_21.pdf

DannyH79

Citaat van: Appie op nov 10, 2021, 11:52:10
Dank voor je reactie. Vrijdag gaan wij eerst naar Fortuna Sittard - FC Utrecht dus het ijshockey zal niet gaan.
Zondag Duisburg - Osnabruck wordt ook meegepakt.

Wanneer wordt de wedstrijd van Wuppertal definitief vastgesteld?

Wedstrijd Fortuna - Utrecht is verzet naar zaterdagmiddag lees ik net vanwege bekerwedstrijd van Utrecht op de dinsdag ervoor
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Joost

Citaat van: DannyH79 op nov 11, 2021, 15:13:23
Wedstrijd Fortuna - Utrecht is verzet naar zaterdagmiddag lees ik net vanwege bekerwedstrijd van Utrecht op de dinsdag ervoor

Haha ohja dat wist ik ook al direct na de bekerloting.
Het was totaal onmogelijk om de bekerduels in te plannen zonder deze te verplaatsen.

Appie

Ja, het plannen is niet heel gemakkelijk voor deze trip.
Zoals het er nu uitziet:

Vrijdag Viktoria Köln-Viktoria Berlin.
Zaterdag Fortuna Sittard - FC Utrecht.
Zondag MSV Duisburg - VLF Osnabrück.

Nu maar duimen dat de maatregelen geen roet in het eten gaan gooien.

Joost

Citaat van: Appie op nov 12, 2021, 12:44:14
Ja, het plannen is niet heel gemakkelijk voor deze trip.
Zoals het er nu uitziet:

Vrijdag Viktoria Köln-Viktoria Berlin.
Zaterdag Fortuna Sittard - FC Utrecht.
Zondag MSV Duisburg - VLF Osnabrück.

Nu maar duimen dat de maatregelen geen roet in het eten gaan gooien.

Fortuna v Utrecht zal 'm niet worden.