Week 5 maandag 26 januari t/m zondag 1 februari

Gestart door Arjen, jan 03, 2015, 18:01:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman


groundhop.org


Jehoentelaar

1/2 MVV - Roda JC of Preussen Münster - Dynamo Dresden afhankelijk van welk financieel het beste uitkomt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

31/01 Royal Antwerp - Woluwe-Zaventem
01/02 MVV-Roda JC

GH-Experiences

31-01-2015 VfL Osnabrück – Arminia Bielefeld
31-01-2015 De Graafschap - FC Oss
01-02-2015 Feyenoord – Ado Den Haag

Jehoentelaar

Citaat van: Jehoentelaar op jan 11, 2015, 19:05:34
1/2 MVV - Roda JC of Preussen Münster - Dynamo Dresden afhankelijk van welk financieel het beste uitkomt.

En de keuze is gevallen op MVV Maastricht - Roda JC Kerkrade. Volgende bezoek aan Münster stel ik nu uit naar het thuisduel tegen Hostein Kiel of Jahn Regensburg.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar


jvdreumel2

27-1 FC Twente-AZ (kaartjes goedkoop in vrije verkoop)

Voetbalman

31/1 Vfl Osnabrück - Arminia Bielefeld
31/1 Twente - Cambuur
01/2 MVV - Roda JC
01/2 Lierse - Standard Luik

GiertjeNL

31.01 Schalke 04 - Hannover 96 (dankzij Robbie :) )

wekke

Eindelijk de planning gemaakt. Nu kan ik alles boeken en kaartjes regelen.

31/01 18u00 Genoa - Fiorentina
01/02 15u00 Chievo Verona - Napoli
01/02 20u45 AC Milan - Parma
03/02 Go Ahead Eagles - Excelsior
04/02 Heerenveen - Feyenoord
05/02 Heracles - Groningen

Mijn eerste keer Italië. Bepaalde zaken waar ik zeker op moet letten? Nuttige tips?
Is er ook iemand die eventueel kaartjes of een clubcard kan regelen voor Go Ahead Eagles en Heerenveen? Ik ga zelf eerst de clubs eens contacteren, maar heb graag een alternatief achter de hand.

wormonline

Citaat van: wekke op jan 17, 2015, 07:01:11
Eindelijk de planning gemaakt. Nu kan ik alles boeken en kaartjes regelen.

31/01 18u00 Genoa - Fiorentina
01/02 15u00 Chievo Verona - Napoli
01/02 20u45 AC Milan - Parma
03/02 Go Ahead Eagles - Excelsior
04/02 Heerenveen - Feyenoord
05/02 Heracles - Groningen

Mijn eerste keer Italië. Bepaalde zaken waar ik zeker op moet letten? Nuttige tips?
Is er ook iemand die eventueel kaartjes of een clubcard kan regelen voor Go Ahead Eagles en Heerenveen? Ik ga zelf eerst de clubs eens contacteren, maar heb graag een alternatief achter de hand.
Ik heb geen noemenswaardige tips voor je qua Italië, maar ik zie dat 2 van de 3 clubs in ieder geval online verkoop hebben. Vind het altijd zo belachelijk dat zo weinig clubs in de Serie A dat aanbieden.

wekke

Citaat van: wormonline op jan 17, 2015, 11:00:42
Ik heb geen noemenswaardige tips voor je qua Italië, maar ik zie dat 2 van de 3 clubs in ieder geval online verkoop hebben. Vind het altijd zo belachelijk dat zo weinig clubs in de Serie A dat aanbieden.

Ja, dat maakt het wel handig. Al is enkel AC Milan al in de verkoop.
Ik boekte net een kamer in het Star Hostel San Siro Fiera en typte in de opmerkingen dat we een late check in hebben aangezien we eerst naar Chievo gaan en de tijd dus ook vrij beperkt is tussen aankomst en de AC Milan match. Nog geen tien minuten later belt de eigenaar me op met nog enkele vragen ivm de kamer, ons vervoer en geeft me wat extra informatie over de wandeling van het hotel naar het San Siro stadion. Van service gesproken!

jona93

Citaat van: wekke op jan 17, 2015, 07:01:11
Eindelijk de planning gemaakt. Nu kan ik alles boeken en kaartjes regelen.

31/01 18u00 Genoa - Fiorentina
01/02 15u00 Chievo Verona - Napoli
01/02 20u45 AC Milan - Parma
03/02 Go Ahead Eagles - Excelsior
04/02 Heerenveen - Feyenoord
05/02 Heracles - Groningen

Mijn eerste keer Italië. Bepaalde zaken waar ik zeker op moet letten? Nuttige tips?
Is er ook iemand die eventueel kaartjes of een clubcard kan regelen voor Go Ahead Eagles en Heerenveen? Ik ga zelf eerst de clubs eens contacteren, maar heb graag een alternatief achter de hand.
Zeker altijd bij het binnen komen van het stadion naast je ticket ook je paspoort klaar te houden zeer streng op controleren op naam in Italië!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

wormonline

Citaat van: wekke op jan 17, 2015, 16:47:43
Ja, dat maakt het wel handig. Al is enkel AC Milan al in de verkoop.
Ik boekte net een kamer in het Star Hostel San Siro Fiera en typte in de opmerkingen dat we een late check in hebben aangezien we eerst naar Chievo gaan en de tijd dus ook vrij beperkt is tussen aankomst en de AC Milan match. Nog geen tien minuten later belt de eigenaar me op met nog enkele vragen ivm de kamer, ons vervoer en geeft me wat extra informatie over de wandeling van het hotel naar het San Siro stadion. Van service gesproken!
Wow! Dat heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan in Italië. Die staan niet altijd vooraan qua service is mijn ervaring.

In het Engels ook nog?