Week 40: maandag 28 september t/m zondag 4 oktober

Gestart door Olav, sep 22, 2020, 23:56:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat de komende weken bij het amateurvoetbal.
Morgenvroeg dienst als vrijwilliger op het secretariaat, benieuwd hoeveel stugge toch gaan proberen om het terrein op te komen en wat voor onnodige discussies het gaat opleveren.
Wordt vervolgd...

Joost

Ik denk dat het wel mee gaat vallen, ik ben vooral benieuwd hoe de clubs omgaan met de chauffeurs van de juegdspelers.

Tribuneklanten

#32
Citaat van: Joost op okt 02, 2020, 10:52:13
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, ik ben vooral benieuwd hoe de clubs omgaan met de chauffeurs van de juegdspelers.

Chauffeurs van bezoekende teams tm JO19 zijn bij ons welkom. Ouders/chauffeurs van eigen teams zijn niet welkom, ook niet van de allerkleinste.
Daarbij moet ik wel zeggen dat er geen controle gaat zijn bij de poort en er een beroep wordt gedaan op het gezonde verstand van alle betrokkenen.

Joost

Citaat van: Tribuneklanten op okt 02, 2020, 11:03:43
Chauffeurs van bezoekende teams tm JO19 zijn bij ons welkom. Ouders/chauffeurs van eigen teams zijn niet welkom, ook niet van de allerkleinste.
Daarbij moet ik wel zeggen dat er geen controle gaat zijn bij de poort en er een beroep wordt gedaan op het gezonde verstand van alle betrokkenen.

Dat is zoals het hoort en door de KNVB is aangegeven.

Zelf mag ik er helaas niet in komende zondag, de bezoekende vereniging weigert pertinent iedereen die niet toebehoort aan het elftal. Ook geblesseerde spelers, bestuur en pers krijgen geen toegang. Zelfs na inmenging van de KNVB.

Dan wordt het waarschijnlijk Herderen-Millen v Achel

ksclgiov282

3/10 SC Lokeren-Temse - KFC Merelbeke
M'n eerste sinds 28/2

Joost

België is door de Nederlandse overheid vanavond grotendeels op code geel gezet. Kom je dus uit bijvoorbeeld Zeeland of Limburg dan mag je legaal naar een duel in België dit weekend.

DannyH79

Duitsland mag ook niet meer of je moet een negatieve test meenemen van max 48 uur of uit Zeeland of Limburg komen.......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Robbie

Per Bundesland zijn er verschillende regelingen. Zo lees ik dit voor Nordrhein-Westfalen deze uitzondering voor testen en quarantaine als je uit een risicogebied komt:

Personen, die sich für weniger als 24 Stunden im Bundesgebiet aufhalten

bron: https://www.land.nrw/sites/default/files/asset/document/2020-10-01_coronaeinrvo_ab_03.10.2020_lesefassung.pdf

Dat biedt perspectief.


Bier und Bratwurst

3 wedstrijden net over de grens gekeken

02-09 Blau Weiß Lünne - SV Adler Messingen  1-4 . Kreisliga. Na de rode kaart van Lünne in de beginfase was Messingen beter.
04-09 SC Borussia 1926 Schüttorf - FC Blanke  1-2 na 93' gestaakt. Scheidsrechter omver gegooid en hard weggelopen naar de kleedkamer. Fans FC Blanke op het veld en massale ruzie beide teams. En dat in de 3.Kreisklasse.  FC Blanke is een club met Poolse spelers en aanhang. Er waren zo'n 50 a 60 Polen met gezang en sjaals aanwezig.
04-09 FC 47 Leschede - SV Langen 1-1. Bezirksliga.   Leschede was de hele wedstrijd een paar keer op de helft van de tegenstander maar hield de 1-0 lang vast tot de penalty in de 95' .
Het ene stadion is het andere niet!

Cyclebob

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 04, 2020, 20:57:13
304-09 SC Borussia 1926 Schüttorf - FC Blanke  1-2 na 93' gestaakt. Scheidsrechter omver gegooid en hard weggelopen naar de kleedkamer. Fans FC Blanke op het veld en massale ruzie beide teams. En dat in de 3.Kreisklasse.  FC Blanke is een club met Poolse spelers en aanhang. Er waren zo'n 50 a 60 Polen met gezang en sjaals aanwezig.
Die variant kende ik nog niet... hier vlakbij in Vlaardingen en Westland ook grote gemeenschap, maar geen clubs
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

In Venlo is er Polonia Venlo. Die spelen als vierde team van Venlosche Boys.