Week 12 maandag 22 maart t/m zondag 28 maart

Gestart door Mokum1900, mrt 20, 2021, 15:11:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

27-3 Nederland- Letland  @  Johan Cruijff Arena  , eindelijk  weer VOETBAL 23 oktober was de laatste pot voor mij , 28 September voor de laatste keer in de Johan Cruijff Arena geweest, ik ben weer blij om thuis te komen ondanks dat het Nederlands efltal is waar ik niets mee heb , boeit het mij helemaal niets , het is weer voetbal :)  :) als kind zo blij daar heb ik alles voor over
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op mrt 20, 2021, 15:11:42
27-3 Nederland- Letland  @  Johan Cruijff Arena  , eindelijk  weer VOETBAL 23 oktober was de laatste pot voor mij , 28 September voor de laatste keer in de Johan Cruijff Arena geweest, ik ben weer blij om thuis te komen ondanks dat het Nederlands efltal is waar ik niets mee heb , boeit het mij helemaal niets , het is weer voetbal :)  :) als kind zo blij daar heb ik alles voor over
Kan ik mij voorstellen, geniet ervan!
Over land and sea

Nort

Citaat van: Mokum1900 op mrt 20, 2021, 15:11:42
27-3 Nederland- Letland  @  Johan Cruijff Arena  , eindelijk  weer VOETBAL 23 oktober was de laatste pot voor mij , 28 September voor de laatste keer in de Johan Cruijff Arena geweest, ik ben weer blij om thuis te komen ondanks dat het Nederlands efltal is waar ik niets mee heb , boeit het mij helemaal niets , het is weer voetbal :)  :) als kind zo blij daar heb ik alles voor over
Ik ben oprecht blij voor je. Veel plezier

Mokum1900

Waar je ook gaat ik volg je overal

DannyH79

Geen wedstrijd, maar m'n vrouw heeft een weekendje Zandvoort geboekt. Na gister al even een stukje van sv Zandvoort te hebben gespot, ben ik vandaag even naar Haarlem geweest. Hier het laatste stukje FC Haarlem bekeken, even naar EDO geweest en voordat ze de boel platgooien en iets moderns neerknallen bij de Koninklijke HFC geweest.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper