Week 21: Maandag 24 mei - Zondag 30 mei

Gestart door Wesley10__, mei 25, 2021, 11:05:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wesley10__

26-05: Fola Esch - FC Wiltz
30-05: Una Strassen - UT Petange

Saltacampos

30/5 16u: Racing Union-Progrès Niederkorn
Over land and sea

Cyclebob

Ik voorspel meer groundhoppers dan Luxemburgers langs de kant
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

DannyH79

kan je vanuit Nederland gewoon Luxemburg inreizen dan? wat zijn de voorwaarden waar je aan moet voldoen als je naar zo'n wedstrijd gaat?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Joost

Citaat van: DannyH79 op mei 26, 2021, 13:49:52
kan je vanuit Nederland gewoon Luxemburg inreizen dan? wat zijn de voorwaarden waar je aan moet voldoen als je naar zo'n wedstrijd gaat?
Er zijn geen inreisbeperkingen voor Luxemburg, maw je kan er gewoon naartoe.
Als je daarnaast minder dan 12 uur buiten Nederland bent geweest zul je in thuisquarantaine moeten.

Luccie

Citaat van: Cyclebob op mei 26, 2021, 12:27:47
Ik voorspel meer groundhoppers dan Luxemburgers langs de kant

Klopt helemaal. Wij hebben kaarten gescoord voor de wedstrijd Racing Union Luxembourg - Progrès Niedercorn.
In ieder geval nog een leuke afsluiter van het seizoen :)

Saltacampos

Citaat van: Joost op mei 26, 2021, 14:29:49
Er zijn geen inreisbeperkingen voor Luxemburg, maw je kan er gewoon naartoe.
Als je daarnaast minder dan 12 uur buiten Nederland bent geweest zul je in thuisquarantaine moeten.
Is dat in Nederland maar 12 uur ? In België 48u.
En inderdaad open grenzen in Luxemburg.
Als je naar een wedstrijd wil, moet je wel een mailtje sturen naar de club om tickets te reserveren, want het aantal toeschouwers wordt beperkt.
Ik was voor dit seizoen nog nooit in Luxemburg naar een wedstrijd geweest, maar ik moet zeggen dat het me wel heel erg is meegevallen vorige keer. Het niveau was hoger dan ik had verwacht, wat ook wel blijkt uit de resultaten die de Luxemburgse clubs in Europa halen de laatste tijd en ook het nationale elftal is beter dan vroeger.
@Luccie, dan zien we elkaar daar misschien wel ;p
Over land and sea

DannyH79

Citaat van: Joost op mei 26, 2021, 14:29:49
Er zijn geen inreisbeperkingen voor Luxemburg, maw je kan er gewoon naartoe.
Als je daarnaast minder dan 12 uur buiten Nederland bent geweest zul je in thuisquarantaine moeten.

bedankt voor je reactie. Bedoel je inderdaad minder dan 12 uur of langer dan 12 uur?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Luccie

Citaat van: Saltacampos op mei 26, 2021, 16:01:16
Is dat in Nederland maar 12 uur ? In België 48u.
En inderdaad open grenzen in Luxemburg.
Als je naar een wedstrijd wil, moet je wel een mailtje sturen naar de club om tickets te reserveren, want het aantal toeschouwers wordt beperkt.
Ik was voor dit seizoen nog nooit in Luxemburg naar een wedstrijd geweest, maar ik moet zeggen dat het me wel heel erg is meegevallen vorige keer. Het niveau was hoger dan ik had verwacht, wat ook wel blijkt uit de resultaten die de Luxemburgse clubs in Europa halen de laatste tijd en ook het nationale elftal is beter dan vroeger.
@Luccie, dan zien we elkaar daar misschien wel ;p

Ik ben nu een aantal keren in Luxemburg geweest en het is mij nog nooit tegengevallen. Sfeer is relaxt bij de wedstrijden en omgeving van Luxemburg spreekt mij ook wel aan.
@Saltacampos, altijd leuk om iemand van het forum te treffen. Ik verwacht wel wat meer groundhoppers bij deze wedstrijd, dus ik ben benieuwd of ik kan zien wie Saltacampos is :)

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: DannyH79 op mei 26, 2021, 16:32:07
bedankt voor je reactie. Bedoel je inderdaad minder dan 12 uur of langer dan 12 uur?
Ik bedoel uiteraard dat wanneer je minder dan 12 uur weg bent geweest je niet in quarantaine hoeft.

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op mei 27, 2021, 09:05:15
Ook
OK, dan zijn we dus al minstens met vier, benieuwd of we elkaar gaan vinden ;p
Over land and sea

syntric

Citaat van: Saltacampos op mei 27, 2021, 13:36:29
OK, dan zijn we dus al minstens met vier, benieuwd of we elkaar gaan vinden ;p

Rare mannetjes, vaak met van die cameratjes, hoe moeilijk kan dat zijn :-p
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: syntric op mei 27, 2021, 17:52:15
Rare mannetjes, vaak met van die cameratjes, hoe moeilijk kan dat zijn :-p
Hahahaha, inderdaad ;p
Over land and sea

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op mei 27, 2021, 13:36:29
OK, dan zijn we dus al minstens met vier, benieuwd of we elkaar gaan vinden ;p

Die kans lijkt me heel reëel. Tot morgen!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅