Week 22 Maandag 30 t/m zondag 6 juni

Gestart door Mokum1900, mei 26, 2022, 11:34:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

4 juni Belgie - Nederland met  de  syntric

Waar je ook gaat ik volg je overal

DylanK

1-6: Argentinië-Italië
3-6: België-Nederland
4-6: AVV Swift-Flevoboys
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op mei 26, 2022, 11:34:10
4 juni Belgie - Nederland met  de  syntric
Dus toch aan een ticket geraakt ?
Zelfde wedstrijd hier.
Over land and sea

spons

Citaat van: Mokum1900 op mei 26, 2022, 11:34:10
4 juni Belgie - Nederland met  de  syntric

Ik zou 3 juni gaan als ik jou was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DylanK

Citaat van: Saltacampos op mei 26, 2022, 13:09:43
Dus toch aan een ticket geraakt ?
Zelfde wedstrijd hier.

Uitvak of thuisvak?
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Saltacampos

Over land and sea

KoenvdD

1-6 Argentinië - Italië
4-6 Olympia Haarlem - Stormvogels

Mokum1900

Citaat van: Saltacampos op mei 26, 2022, 13:09:43
Dus toch aan een ticket geraakt ?
Zelfde wedstrijd hier.

ja hij had een kaartje over in het thuisvak , ik woon bijna in belgie ( zeeland)  , dan ben je een halve belg ( in dit geval ) ;)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op mei 26, 2022, 20:23:23
ja hij had een kaartje over in het thuisvak , ik woon bijna in belgie ( zeeland)  , dan ben je een halve belg ( in dit geval ) ;)
Hahaha, dat zeiden die gasten van Helmond bij ASWH ook, leuk dat je er bij kan zijn!
Zal wel een leuke wedstrijd worden, denk ik.
Over land and sea

DylanK

Citaat van: Saltacampos op mei 26, 2022, 17:32:40
Ik woon in België, dus thuisvak.
Jij ?

Zit in het uitvak, tussen (jammer genoeg) alle mensen in een wortelpak. Ik hoop op een beetje sfeer, maar ben bang dat ik teleurgesteld ga worden, haha. We gaan vooral voor het stadion en het Belgische bier :).
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

wekke

Citaat van: DylanK op mei 27, 2022, 10:46:19
Zit in het uitvak, tussen (jammer genoeg) alle mensen in een wortelpak. Ik hoop op een beetje sfeer, maar ben bang dat ik teleurgesteld ga worden, haha. We gaan vooral voor het stadion en het Belgische bier :).

Het stadion? Dan ga je pas teleurgesteld worden :-)

Saltacampos

Citaat van: wekke op mei 27, 2022, 11:33:11
Het stadion? Dan ga je pas teleurgesteld worden :-)
Dat moet ik helaas beamen, mogelijk het allerslechtste stadion in België.
De catering in het stadion is overigens ook dramatisch, dus best in de cafés rond het stadion biertjes doen als dat kan/mag...
Kleine tip, je kan ook Heizel II gaan bekijken, dat is een kleiner stadion naast het nationale stadion waar Racing Jet in de jaren tachtig zijn wedstrijden in Eerste (en vooral Tweede) Klasse speelde, is nagenoeg identiek gebleven aan toen.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op mei 27, 2022, 12:31:36
Dat moet ik helaas beamen, mogelijk het allerslechtste stadion in België.
De catering in het stadion is overigens ook dramatisch, dus best in de cafés rond het stadion biertjes doen als dat kan/mag...
Kleine tip, je kan ook Heizel II gaan bekijken, dat is een kleiner stadion naast het nationale stadion waar Racing Jet in de jaren tachtig zijn wedstrijden in Eerste (en vooral Tweede) Klasse speelde, is nagenoeg identiek gebleven aan toen.

Dat laatste is niet helemaal juist helaas.
De tribune aan de straatkant is helemaal weg om het spooremplacement te vergroten. Daar staat nu dus een heel groot hek.

Ik heb er een bekerfinale gezien en vond de Heizel best meevallen. Zat destijds op de tweede ring van de hoofdtribune met goed zicht op het veld en het Atomium op de achtergrond. Qua lichtmasten is de Heizel sowieso een echte aanrader.

wekke

Citaat van: Saltacampos op mei 27, 2022, 12:31:36
De catering in het stadion is overigens ook dramatisch, dus best in de cafés rond het stadion biertjes doen als dat kan/mag...

Is het op de Heizel niet altijd van die Jupiler 0.0%? Niet te zuipen in ieder geval

Ach, alles aan dat stadion is een ramp wat mij betreft. Sta je eerst ellendig lang in de file om op de parking te geraken en na de wedstrijd idem om er weer af te geraken. Daarna mag je weer ellendig lang aanschuiven om door de ingang te geraken. Kom je aan, trekt die catering op niets. Ga je naar je plaats dan zit je ver van het terrein met van die grote hekken voor je neus. En dan nog dat gebrek aan sfeer.

Ik heb er al te vaak serieus geïrriteerd rondgelopen. Zeker bij wedstrijden van de Rode Duivels :-)

syntric

Citaat van: Joost op mei 27, 2022, 12:58:10
Dat laatste is niet helemaal juist helaas.
De tribune aan de straatkant is helemaal weg om het spooremplacement te vergroten. Daar staat nu dus een heel groot hek.

Ik heb er een bekerfinale gezien en vond de Heizel best meevallen. Zat destijds op de tweede ring van de hoofdtribune met goed zicht op het veld en het Atomium op de achtergrond. Qua lichtmasten is de Heizel sowieso een echte aanrader.

Zelf vind ik de Heizel ook wel meevallen, tenminste de tribunes aan de zijkant. Die achter doel zijn natuurlijk veel te ver van het veld. Op de enorme parking C probeer ik op tijd te komen en me strategisch te zetten, dan ben je meestal ook vrij snel weer weg.
Groundhopper for life :-)