Verlanglijst seizoen 2022-2023

Gestart door Arjen, mei 26, 2022, 12:02:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

headout

Citaat van: headout op mei 28, 2022, 20:00:48
De komende 2 seizoenen wil ik nog eens alle 4 tribunes van Goodison Park vincken. Voordat de boel echt plat gaat (in 24/25 gaat Bramley-Moore Dock stadium open).
Een paastripje naar de UK, een paar potten met Feyenoord in Europa en enkele dagtripjes naar de UK. Een kinderhand is snel gevuld :-)
De kinderhand bleek te ambitieus. Door privé omstandigheden is er vrij weinig van terecht gekomen.
Nog 1, mogelijk anderhalf seizoen om de 4 tribunes van Goodison te vincken, teleurstellend om te zien dat er helemaal niets van terecht gekomen is.
Paastrip: X; daarentegen wel een tof FA cup weekend in Engeland gehad begin januari.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

bunnet

Citaat van: bunnet op mei 26, 2022, 19:37:54
NL: FC Den Bosch, FC Emmen, FC Volendam, Almere
DE: Rot Weiss Oberhausen, HSV of St Pauli
EN: Sheffield Wednesday
BE: Antwerp

Aardig gelukt.
Bovenstaande Nederlandse clubs gevinkt. In België geen Antwerp gezien, maar wel Kortijk (oefenduel) en RFC Liege.
In Duitsland bij Duisburg en Schalke (revisit) geweest; komende zaterdag naar Arm.Bielefeld.
Daarnaast in januari een mooi Engels weekend gehad met zowel Sheffield Utd als Sheffield Wed.

Op naar 2023/2024!

syntric

Citaat van: bunnet op mei 17, 2023, 14:16:46
Aardig gelukt.
Bovenstaande Nederlandse clubs gevinkt. In België geen Antwerp gezien, maar wel Kortijk (oefenduel) en RFC Liege.
In Duitsland bij Duisburg en Schalke (revisit) geweest; komende zaterdag naar Arm.Bielefeld.
Daarnaast in januari een mooi Engels weekend gehad met zowel Sheffield Utd als Sheffield Wed.

Op naar 2023/2024!
Bij Antwerp kan ik meestal wel helpen voor tickets. Maar niet meer dit seizoen, we worden mogelijk kampioen, en met een beperkte capaciteit gaat die laatste thuiswedstrijd niet lukken
Groundhopper for life :-)

KoenvdD

Citaat van: KoenvdD op mei 26, 2022, 18:16:51
Paar derbies pakken met Tranmere. Stockport gepromoveerd, hopelijk volgt Wrexham.

De wens om Stockport uit te pakken is gelukt. Verder heb ik Tranmere ook zien spelen bij Sutton United. Volgend seizoen komt de andere wens uit, want aartsrivaal Wrexham is gepromoveerd naar de Football League. Ben benieuwd waar hun opmars zal stoppen....

Verder heb ik veel meer kunnen vincken dan ik van tevoren in gedachten had, doordat ik 6 weken het rijk alleen had. Een aantal NL clubs (FC Utrecht, Willem II, NAC, Heerenveen), paar Duitse wedstrijden, maar de ultieme trip was toch wel Belgrado.

Ik kan terugkijken op een heerlijk seizoen met nog de finales van de Nations League in het vooruitzicht. Op naar volgend seizoen!

bunnet

Citaat van: syntric op mei 17, 2023, 14:51:54
Bij Antwerp kan ik meestal wel helpen voor tickets. Maar niet meer dit seizoen, we worden mogelijk kampioen, en met een beperkte capaciteit gaat die laatste thuiswedstrijd niet lukken

Goed om te weten, bedankt!

Ja, volgende week de titel pakken tegen RUSG. Ziet er goed uit.