Speelschema's 2022/2023

Gestart door De Twaalfde Man, jun 04, 2022, 18:13:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: syntric op jun 22, 2022, 18:01:04
Ik ben daar niet persee tegen, geeft weer mogelijkheid voor wedstrijden van het 2de team van mijn club mee te pikken tegen leuke tegenstanders, en op een ander terrein (Lier). Spanje, Frankrijk, Duitsland, Nederland, allen hebben ze tweede teams in de reguliere piramide en dat zijn toch niet de minste :-)

Veel interessante duels ga je niet moeten meepikken aangezien alle risico wedstrijden achter gesloten deuren zullen zijn. Werd vandaag al medegedeeld door de politiezone Lier.

Die beloften teams zijn een absoluut drama voor onze reeksen.

Joost

Citaat van: syntric op jun 22, 2022, 18:01:04
Ik ben daar niet persee tegen, geeft weer mogelijkheid voor wedstrijden van het 2de team van mijn club mee te pikken tegen leuke tegenstanders, en op een ander terrein (Lier). Spanje, Frankrijk, Duitsland, Nederland, allen hebben ze tweede teams in de reguliere piramide en dat zijn toch niet de minste :-)

In Spanje, Frankrijk en Duitsland zijn de tweede teams aparte elftallen met eigen selecties. Die landen zijn ook veel groter en hebben dus ook meer grotere clubs en een grotere hoeveelheid betere spelers. Dat maakt het dat de beloftenteams daar sportief iets voorstellen. Ze kunnen promoveren én degraderen. In Nederland zijn er geen vaste selecties en spelen de clubs eigenlijk voor spek en bonen mee. Dat is pure competitievervalsing.

Wellicht dat het in België wel beter is aangezien ze daar wel kunnen zakken en stijgen.

Saltacampos

Die B-teams zijn een verschrikking, dat hebben de profclubs de amateurclubs lekker in de strot geduwd.
Staat voor mij voor alles wat fout is aan het voetbal in de huidige tijd.
Hier in Gent heb je KAA "A" in 1A, KAA "B" in 1 Amateur en is Racing(in 2 Amateur) nu eigenlijk KAA "C" want het bestuur is volledig in handen van de blauwen, er was vorige winter zelfs even sprake om het eerste elftal van Racing gewoon op te doeken en enkel de jeugd over te houden. Er was zo veel protest uit alle hoeken (zelfs van veel KAA supporters) dat ze het uiteindelijk niet hebben gedurfd, maar hoe lang gaat het duren voor ze dat weer gaan proberen ?
Heel dat B-team gedoe dient enkel om nog meer spelers te kunnen stallen in de hoop ze door te kunnen sluizen.
Weg ermee!
Over land and sea

spons

Citaat van: Saltacampos op jun 22, 2022, 21:34:07
Die B-teams zijn een verschrikking, dat hebben de profclubs de amateurclubs lekker in de strot geduwd.
Staat voor mij voor alles wat fout is aan het voetbal in de huidige tijd.
Hier in Gent heb je KAA "A" in 1A, KAA "B" in 1 Amateur en is Racing(in 2 Amateur) nu eigenlijk KAA "C" want het bestuur is volledig in handen van de blauwen, er was vorige winter zelfs even sprake om het eerste elftal van Racing gewoon op te doeken en enkel de jeugd over te houden. Er was zo veel protest uit alle hoeken (zelfs van veel KAA supporters) dat ze het uiteindelijk niet hebben gedurfd, maar hoe lang gaat het duren voor ze dat weer gaan proberen ?
Heel dat B-team gedoe dient enkel om nog meer spelers te kunnen stallen in de hoop ze door te kunnen sluizen.
Weg ermee!

Eens, ik vind de jong elftallen in de Nederlandse eerste en tweede divisie ook echt een verschrikking
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen



DylanK

Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Saltacampos

BEKER VAN BELGIË


Seizoen 2022-2023


De clubs die deelnemen aan de Beker van België worden ervan in kennis gesteld dat de loting voor de Beker van België (eerste 3 ronden) zal plaatsvinden op de KBVB , Brusselsestraat 480,1480 Tubeke, op 29 juni 2022 om 10:30 uur.

De loting is digitaal en de uitslag wordt dezelfde dag op onze website en op Ekickoff gepubliceerd.

- voorronde : zondag 24 juli 2022
- 1ste ronde: zondag 31 juli 2022
- 2de ronde: zondag 7 augustus 2022
- 3de ronde: zondag 14 augustus 2022
(Bron: Sportleven)
Over land and sea


syntric

Groundhopper for life :-)

ALenstra

Van de eerste twee speeldagen van de 2e Bundesliga zijn de exacte tijden bekend.

watergatehopper


Italie
serie A: https://nl.soccerway.com/national/italy/serie-a/20222023/regular-season/r69476/

ps De links die je voor Frankrijk hebt gebruikt zijn niet naar het complete competitieschema maar slechts de eerste ronde. Wellicht je hier ook beter soccerway voor kunt gebruiken.

ligue 1: https://nl.soccerway.com/national/france/ligue-1/20222023/regular-season/r69567/
ligue 2: https://nl.soccerway.com/national/france/ligue-2/20222023/regular-season/r70291/
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De Twaalfde Man

Citaat van: watergatehopper op jun 26, 2022, 11:00:27
ps De links die je voor Frankrijk hebt gebruikt zijn niet naar het complete competitieschema maar slechts de eerste ronde. Wellicht je hier ook beter soccerway voor kunt gebruiken.

PDF bestanden met volledige schema staan in die nieuwsberichten. Maar zal Soccerway-links later wel even toevoegen, is wat makkelijker.

Serie A is ook toegevoegd


Saltacampos

Over land and sea