Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rob1977_PSV

Ik zou graag aan 2 kaarten komen voor De Graafschap-ADO Den Haag, vrijdag over anderhalve week. Iemand tips? Ik heb geen S(CC) daar.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

GiertjeNL

Van 26/11 tot en met 29/11 een tripje gepland staan naar Porto. Liga NOS speelschema is bekend. Maar van de tweede divisie alleen tot de week ervoor. Iemand enig idee wanneer dit bekend zal worden gemaakt? Dan kunnen we een definitieve planning maken :)

jona93

Iemand member kaart bij Sheffield Wednesday? Weet dat general sale voor de wedstrijd tegen Sunderland overmorgen start maar mss dat ik hier meer kans maak dat iemand member is daar
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

ALenstra

Raakt die wedstrijd dan uitverkocht? Ik zie altijd gigantisch veel lege plekken bij hun wedstrijden.

dinkelburg19

Citaat van: jona93 op okt 19, 2021, 12:28:59
Iemand member kaart bij Sheffield Wednesday? Weet dat general sale voor de wedstrijd tegen Sunderland overmorgen start maar mss dat ik hier meer kans maak dat iemand member is daar

wat Alenstra al zij, het raakt momenteel daar totaal niet uitverkocht sinds ze zijn gedegradeerd naar league one.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

FCT1980

Heeft iemand een idee wanneer de tv wedstrijden in Engeland voor januari worden vastgezet?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op okt 19, 2021, 19:34:20
Heeft iemand een idee wanneer de tv wedstrijden in Engeland voor januari worden vastgezet?

https://www.premierleague.com/news/2179225

bagger010

Op 5 maart 2022 wil ik met twee maten de derby van Sarajevo gaan bezoeken. Iemand ervaring met het krijgen van tickets voor deze wedstrijd?

FCT1980

Citaat van: Joost op okt 19, 2021, 20:02:03
https://www.premierleague.com/news/2179225

Daar staat idd 11 oktober maar wil naar Everton - Villa op 22 januari. Zodra die wedstrijd is vastgezet kunnen we eindelijk boeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: bagger010 op okt 19, 2021, 20:29:36
Op 5 maart 2022 wil ik met twee maten de derby van Sarajevo gaan bezoeken. Iemand ervaring met het krijgen van tickets voor deze wedstrijd?

Ik heb die toen een dag of twee dagen van te voren gekocht bij het stadion.
Volgende wedstrijd: ?

jona93

Citaat van: dinkelburg19 op okt 19, 2021, 14:41:05
wat Alenstra al zij, het raakt momenteel daar totaal niet uitverkocht sinds ze zijn gedegradeerd naar league one.
Super! Op de dag zelf kopen aan stadion is dus ook mogelijk?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

ksclgiov282

Citaat van: jona93 op okt 20, 2021, 21:23:55
Super! Op de dag zelf kopen aan stadion is dus ook mogelijk?

Kaartjes zijn te koop in de Owls store naast het stadion. Dat is wat ik gedaan heb twee jaar geleden, toen nog in de Championship, was tegen Swansea. Ik zou niet weten waarom dit nu niet meer zou kunnen, kan me niet voorstellen dat er veel meer dan 25000 man op deze wedstrijd af komt.

Mokum1900

Nog steeds kaart gezocht voor Capelle - nec , ze willen geen kaart apart houden of opsturen , kom op die meeting tussen mij en Nort moet er komen
Waar je ook gaat ik volg je overal

dinkelburg19

Ik wil graag naar derby Twente - Heracles op 5 november

Iemand die me kunt helpen aan een kaartje? of me een tip kan geven waar ik iemand zou kunnen vinden die me kan helpen eraan?

Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

DanielsenAxedal

Citaat van: Mokum1900 op okt 05, 2021, 11:49:07
Begin november wil ik Krakau aandoen omdat daar vrienden van mij wonen , ik wil graag de Krakau derby bezoeken  is moeilijk aan kaarten te komen ? B wanneer wordt deze speelronde vastgesteld wel beetje handig voor vliegtickets te boeken richting die kant op


Je kan vanaf nu tickets kopen, heb het zelf zonder fan acc kunnen doen, heel veel zin in!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website