Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ricodejong4 en 4 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: wies op mei 01, 2023, 13:50:15
Komende woensdag ga ik naar Union SG - Antwerp. Heeft iemand nog tips qua parkeren, schijnt lastig te zijn daar?

Ja op tijd komen. Parkeren moet in de omliggende straten die in de basis al redelijk vol staan.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

GroundhopWinger

Citaat van: wies op mei 01, 2023, 13:50:15
Komende woensdag ga ik naar Union SG - Antwerp. Heeft iemand nog tips qua parkeren, schijnt lastig te zijn daar?

Probeer het eens bij Parking Audi, adres (Abdissenstraat 2369, 1190 Vorst, België). Hier hebben wij twee keer geparkeerd bij een wedstrijd van Union. 10 minuten lopen van het stadion, gratis en je bent zo weg na de wedstrijd. Veel plezier in ieder geval vanavond.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

hgrm

Citaat van: wies op mei 01, 2023, 13:50:15
Komende woensdag ga ik naar Union SG - Antwerp. Heeft iemand nog tips qua parkeren, schijnt lastig te zijn daar?

Buiten Brussel parkeren en de trein nemen. Union ligt op loopafstand (half uurtje) van Brussel Zuid. Er gaat ook een tram.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ksclgiov282

Iemand met een booking history bij Hibernian? Het zou gaan om de wedstrijd zondag 21 mei tegen Rangers, drie tickets zou ik nodig hebben.

MichielB

Iemand ervaring met parkeren bij VFL Osnabrück? Volgens de site is er niet heel veel plaats namelijk.

Jeroen503

Citaat van: MichielB op mei 22, 2023, 10:50:45Iemand ervaring met parkeren bij VFL Osnabrück? Volgens de site is er niet heel veel plaats namelijk.

Ik heb de laatste keer geparkeerd in de omgeving van B&B Hotel Osnabrück vandaar daar is het ongeveer 15 minuten lopen. Bij de bedrijven in de buurt (was op een zondag) was toen meer dan voldoende plaats om gratis te parkeren.

Sander11

Citaat van: MichielB op mei 22, 2023, 10:50:45Iemand ervaring met parkeren bij VFL Osnabrück? Volgens de site is er niet heel veel plaats namelijk.

Gewoon in de wijk gratis te parkeren, Centrum is ook goed te doen.
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Iemand die weet wanneer de knvb de tickets verzend voor de finale van champions league bij de vrouwen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Semper Fidelis

Citaat van: MichielB op mei 22, 2023, 10:50:45Iemand ervaring met parkeren bij VFL Osnabrück? Volgens de site is er niet heel veel plaats namelijk.

Als wij met de auto gaan parkeren wij vaak hier en eigenlijk altijd is er wel een plekje vrij. Zaterdag is het wel volle bak, dus zal wel kneiterdruk zijn.
 https://www.google.com/maps/place/52%C2%B016'51.6%22N+8%C2%B003'45.9%22E/@52.2805771,8.0623586,18.75z/data=!4m4!3m3!8m2!3d52.2809859!4d8.0627401?entry=ttu

Hunebed on tour

In september vertrek voor ruim 2 weken naar Colombia om daar rond te trekken. Ik zag dat het concept schema voor de Clausura Primera A inmiddels ook bekend is, maar de wedstrijden zijn nog niet definitief vastgesteld. Iemand enig idee wanneer deze wedstrijden definitief worden en hoe lastig het is om kaartjes te bemachtigen voor wedstrijden?

Lukasz

Citaat van: Hunebed on tour op jun 02, 2023, 13:24:09In september vertrek voor ruim 2 weken naar Colombia om daar rond te trekken. Ik zag dat het concept schema voor de Clausura Primera A inmiddels ook bekend is, maar de wedstrijden zijn nog niet definitief vastgesteld. Iemand enig idee wanneer deze wedstrijden definitief worden en hoe lastig het is om kaartjes te bemachtigen voor wedstrijden?
Voorgaand jaar via de website van Independiente Medellin gemakkelijk aan tickets kunnen komen. Ook genoeg tour operators/hostels die wedstrijdtickets aanbieden. Wat betreft de definitieve planning: geen idee...

woutertwente

Niet geschoten is altijd mis: Kan iemand mij aan een ticket helpen voor Sparta - Twente. Het Kasteel is een van de weinige stadions in Nederland die ik nog moet vinken en dit is een mooie gelegenheid.

KoenvdD

Komende zondag staan de finales van de Nations League op het programma. Ik heb kaartjes voor beide wedstrijden. Het wordt mijn 1e keer in de Grolsch Veste en in de Kuip ben ik al een paar keer geweest, maar ben er niet zo bekend. Nu is mijn plan om met de auto te gaan.

Heeft er iemand tips voor parkeren? Kan ik gemakkelijk bij het stadion de auto kwijt of kan ik hem beter in de stad zetten en met OV verder?

ricodejong4

De Kuip is logistiek niet het beste stadion en zeker niet met wedstrijden van Oranje waar vaak meer mensen met de auto komen dan wedstrijden van Feyenoord. Ook kunnen er geen auto's + trams over het Varkenoordse Viaduct wegens werkzaamheden wat het er niet makkelijker op maakt. Volgens mij las ik ergens dat er pendelbussen vanaf Kralingse Zoom werden ingezet. Dit lijkt me wellicht de beste optie, want Kralingse Zoom is vanaf de snelweg goed bereikbaar en de pendelbus zal maximaal een kwartiertje duren.

KoenvdD

Citaat van: ricodejong4 op jun 12, 2023, 15:10:20De Kuip is logistiek niet het beste stadion en zeker niet met wedstrijden van Oranje waar vaak meer mensen met de auto komen dan wedstrijden van Feyenoord. Ook kunnen er geen auto's + trams over het Varkenoordse Viaduct wegens werkzaamheden wat het er niet makkelijker op maakt. Volgens mij las ik ergens dat er pendelbussen vanaf Kralingse Zoom werden ingezet. Dit lijkt me wellicht de beste optie, want Kralingse Zoom is vanaf de snelweg goed bereikbaar en de pendelbus zal maximaal een kwartiertje duren.

Dank Rico!