week 42 / 13 - 19 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:21:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieros

Klopt. De laatste 2 uitwedstrijden die NEC in Heerenveen speelde had Heerenveen voor ons een half uitvak (wat helaas nog meer dan genoeg was).

Houseman

Denk dat het inmiddels een keer of 8/9 per seizoen gebeurt in Heerenveen inderdaad. En terecht ook eigenlijk.. zoveel vraag naar thuiskaarten en dan een uitvak van 1200 moeten hanteren die maar 3x per jaar is uitverkocht. Enige fout die men gemaakt heeft is dat het vak nu op een vrij lelijke manier gesplitst moet worden..

Hugo

Citaat van: Fishy op okt 09, 2008, 14:24:34
18 Oktober 19.45 NAC - PSV

Lijkt me een leuk affiche, iemand ervaring met een avondje NAC?

Ik ben 6 keer in Breda geweest waarvan 4 keer in de Beatrixstraat en 2 keer in het nieuwe, nou ja inmiddels 12 jaar oude, huidige stadion. Vooral de 1e keer in 1992 was fantastisch. Volle bak en super sfeer, maar wij wonnen lekker wel. Ik vond de sfeer er altijd bovengemiddeld goed. Al moet ik wel bekennen dat mijn laatste wedstrijdbezoek alweer 10 jaar geleden is.

Han

Op zondag 19 october 2008 wordt in het Cairo National Stadium de tweede wedstrijd gespeeld in de halve finalereeks om de African Champions League. De pot in Nigeria eindigde in 0-0

Al Ahly vs Enyimba Aba Nigeria, kick-off 8.30pm

Op woensdag 15 october 2008 ben ik tijdelijk onbereikbaar ivm Grand Club Hurghada vs Misr Al Maqasa Fayoum.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Dubbel in Duitsland op de 18e:

14.00  1.FC Kleve - Eintracht Trier
18.00  Wattenscheid - Alemannia Aachen II
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Zondag zit ik bij Sparta-FC Utrecht.

hoevenen lion

Komend weekend komen er 3 Brighton Fans naar antwerp.
Kans is groot dat we vrijdag naar Ado - Volendam gaan.

Sebastiaan_W


hgrm

Citaat van: hoevenen lion op okt 13, 2008, 22:31:49
Komend weekend komen er 3 Brighton Fans naar antwerp.
Kans is groot dat we vrijdag naar Ado - Volendam gaan.

Die was ik ff vergeten. Daar probeer ik ook bij te zijn, als de NS en Randstadrail meewerken
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op okt 13, 2008, 17:50:20
Zondag zit ik bij Sparta-FC Utrecht.

Ook ik zit zondag bij Sparta - FC Utrecht
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Gerrit-Jan

Citaat van: witte leeuw op okt 14, 2008, 08:35:47
18/10 FC Twente - Heracles

Daar ben ik ook bij! En misschien op vrijdag nog naar AGOVV - FC Zwolle, even kijken of ik dat met openbaar vervoer allemaal kan redden..

Sebastiaan_W

Citaat van: Gerrit-Jan op okt 14, 2008, 15:31:15
Daar ben ik ook bij! En misschien op vrijdag nog naar AGOVV - FC Zwolle, even kijken of ik dat met openbaar vervoer allemaal kan redden..

Stadion van AGOVV is een eind stuk van het station, maar met de Apenheul en Koningin Julianatoren in de nabije omgeving zullen er vast wel goede busverbindingen zijn van en naar het station.

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op okt 14, 2008, 14:46:33
Ook ik zit zondag bij Sparta - FC Utrecht

Kijk aan. Waar zit je?

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op okt 14, 2008, 15:34:47
Kijk aan. Waar zit je?
Geen idee, ik kan het kaartje (eigenlijk 2 maar ga waarschijnlijk alleen) op de wedstrijddag ophalen bij de fanshop. Heb afgelopen jaar een pluim (soort cadeaubon) gekregen van mijn werkgever. Je kunt er onder andere een voetbalwedstrijd mee bezoeken, en aangezien Sparta de enige club is die hier aan mee doet gebruik ik hem daarvoor. Het mooie is wel dat ik het stadion nog niet heb:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op okt 14, 2008, 15:40:45
Geen idee, ik kan het kaartje (eigenlijk 2 maar ga waarschijnlijk alleen) op de wedstrijddag ophalen bij de fanshop. Heb afgelopen jaar een pluim (soort cadeaubon) gekregen van mijn werkgever. Je kunt er onder andere een voetbalwedstrijd mee bezoeken, en aangezien Sparta de enige club is die hier aan mee doet gebruik ik hem daarvoor. Het mooie is wel dat ik het stadion nog niet heb:-)

Dat maakt het leuk. Ik heb zelf het stadion ook niet, en weet ook niet waar ik zit, want ik heb kaarten via Foeke Booy, die nooit moeilijk doet over kaarten regelen.