Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Gewoon online kopen voor een paar euro zoals ik het begreep
Waar je ook gaat ik volg je overal

dinkelburg19

Citaat van: DannyH79 op jun 21, 2022, 22:03:50
Groundhopticket heeft het op hun site staan.

Die vragen woekerprijzen :(
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Nort

Citaat van: dinkelburg19 op jun 21, 2022, 22:11:37
Die vragen woekerprijzen :(
Die verlenen gewoon een dienst en vragen daar een beetje commissie voor. Als je het uurloon, btw, algemene bedrijfskosten en dan de 'product' kosten eraf haalt, blijft er hopelijk nog een beetje marge over als bonus op het ondernemersrisico.

Gilles

Citaat van: dinkelburg19 op jun 21, 2022, 21:08:50
Eind Augustus staat de belgrado derby op het programma, iemand hier ervaring in hoe je aan tickets kan komen?
En val je erg op als west Europeaan tussen de Serviërs?
Tickets heb ik elke keer via de officiële weg kunnen kopen. Je betaalt ongeveer 10€ op de lange zijde.
In de tribunes, of rond het stadion, hebben wij nooit problemen gehad.

Semper Fidelis

Citaat van: Nort op jun 21, 2022, 23:57:09
Die verlenen gewoon een dienst en vragen daar een beetje commissie voor. Als je het uurloon, btw, algemene bedrijfskosten en dan de 'product' kosten eraf haalt, blijft er hopelijk nog een beetje marge over als bonus op het ondernemersrisico.

Natuurlijk mogen ze dat doen en dat is hun goed recht, maar met een beetje moeite kun je voor normale prijzen kaarten via de officiële weg krijgen.

Nort

Citaat van: Semper Fidelis op jun 22, 2022, 12:13:31
Natuurlijk mogen ze dat doen en dat is hun goed recht, maar met een beetje moeite kun je voor normale prijzen kaarten via de officiële weg krijgen.
Uiteraard, maar dat geldt voor heel veel ticketaanvragen. De wereld wil voor een prikkie op de eerste rang zitten zonder moeite.

Mokum1900

het is wel mijn uiterste redt middel hoor grounhoptickets, door de jaren heen veel hoppers van verschillende clubs leren kennen , dus veel vragen aan die personen of hun toevallig een lijntje ( geen coke ) hebben
Waar je ook gaat ik volg je overal

Jef400

Misschien hebben ze bij je contact in Volendam wel beide.

Bakkie

Hoe kan ik me het beste voorbereiden om tickets te bemachtigen voor het EK2024.
Ik weet het, het duurt nog lang, maar het kwam vanavond ineens ter sprake. Ik ben nog nooit naar een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest, maar goed.. zo'n EK lijkt me dan nog wel geinig.

ALenstra

Normaal gesproken zal de UEFA een tot anderhalf jaar van te voren een inschrijving organiseren voor kaartjes.

Nort

Citaat van: Bakkie op jul 01, 2022, 23:36:14
Hoe kan ik me het beste voorbereiden om tickets te bemachtigen voor het EK2024.
Ik weet het, het duurt nog lang, maar het kwam vanavond ineens ter sprake. Ik ben nog nooit naar een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest, maar goed.. zo'n EK lijkt me dan nog wel geinig.
Dit EK wordt het toernooi met de meeste aanvragen ooit, dus als ik jou was zou ik me tzt inschrijven op alle wedstrijden.

FC_Emmen

Citaat van: Bakkie op jul 01, 2022, 23:36:14
Hoe kan ik me het beste voorbereiden om tickets te bemachtigen voor het EK2024.
Ik weet het, het duurt nog lang, maar het kwam vanavond ineens ter sprake. Ik ben nog nooit naar een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest, maar goed.. zo'n EK lijkt me dan nog wel geinig.
Lid worden van Ons Oranje en zoveel mogelijk kwalificatie en oefenwedstrijden bezoeken tot die tijd zodat je zoveel mogelijk punten hebt verzameld.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

KoenvdD

Fan kaart Oranje halen en zoveel mogelijk wedstrijden proberen te bezoeken. Hoe meer punten, des te meer kans op kaarten

dinkelburg19

Volgens mij hoef je niet naar de wedstrijden persee, dus je kan kaarten kopen en zo punten verzamelen, en ze mogelijk doorgeven of verkopen aan iemand (die de punten toch niet boeit)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

spons

Citaat van: dinkelburg19 op jul 03, 2022, 14:13:20
Volgens mij hoef je niet naar de wedstrijden persee, dus je kan kaarten kopen en zo punten verzamelen, en ze mogelijk doorgeven of verkopen aan iemand (die de punten toch niet boeit)

Dat geldt alleen voor thuiswedstrijden uitwedstrijden moet je wel zelf zijn geweest om punten te krijgen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen