Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Arjen

#3450
14-08-21 Seraing-Oostende
02-10-21 Peterborough-Bristol C

Rob1977_PSV

Geen idee of het uberhaupt mogelijk is om in Zwitserland als toerist een kaartje te kopen, maar op doorreis naar Italië wil ik 24-07 FC Luzern-Young Boys mee pikken.
Iemand op de hoogte van de Zwitserse regels?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

bagger010

1 augustus 2021: KAV Dendermonde - FCE Meetjesland

ALenstra

Citaat van: Rob1977_PSV op jun 29, 2021, 17:34:31
Geen idee of het uberhaupt mogelijk is om in Zwitserland als toerist een kaartje te kopen, maar op doorreis naar Italië wil ik 24-07 FC Luzern-Young Boys mee pikken.
Iemand op de hoogte van de Zwitserse regels?
http://nederlandwereldwijd.nl/landen/zwitserland/reizen/reisadvies

Luccie

Citaat van: bagger010 op jun 29, 2021, 22:28:43
1 augustus 2021: KAV Dendermonde - FCE Meetjesland

Om een teleurstelling te voorkomen en dat je voor een dicht hek staat, KAV Dendermonde speelt 1 augustus niet thuis. Sterker nog, ze staan de eerst komende drie bekerwedstrijden (als ze die doorkomen) als uitspelende ploeg genoteerd. Ik denk dat je in de war bent met S.K. Denderhoutem.
Zij spelen namelijk op 1 augustus thuis tegen FCE Meetjesland.

bagger010

Citaat van: Luccie op jul 04, 2021, 07:55:53
Om een teleurstelling te voorkomen en dat je voor een dicht hek staat, KAV Dendermonde speelt 1 augustus niet thuis. Sterker nog, ze staan de eerst komende drie bekerwedstrijden (als ze die doorkomen) als uitspelende ploeg genoteerd. Ik denk dat je in de war bent met S.K. Denderhoutem.
Zij spelen namelijk op 1 augustus thuis tegen FCE Meetjesland.

Tnx, later is dit mij inderdaad opgevallen. Plan is nu om naar Diest te gaan.

syntric

Citaat van: bagger010 op jul 04, 2021, 09:13:01
Tnx, later is dit mij inderdaad opgevallen. Plan is nu om naar Diest te gaan.

Ik begrijp de verwarring, had de originele trekking gedownleujt en daar staat idd Dendermonde - Meetjesland in, wat vreemd was aangezien Dendermonde nog door de voorronde moest geraken. Is nu aangepast, foutje van de bond dus.
Groundhopper for life :-)

Jobo

20 t/m 23 augustus staat de regio Berlijn op het programma.

Afhankelijk van corona en tijdstippen staan deze partijen op het programma

Viktoria Berlin - Hallescher FC (3. Liga)
Babelsberg - BFC Dynamo  (RL NordOSt)
Lichtenberg - Luckenwalde (RL NordOst)
Hertha - Wolfsburg (BL)

Rob1977_PSV

Op 28 juli speelt Empoli FC in eigen stadion tegen Pontedera, een club uit de Serie C. Als er publiek wordt toegelaten probeer ik deze te bezoeken. Informatie hierover is nog niet te vinden. De eigen website is niet echt heel duidelijk.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

#3459
Citaat van: Rob1977_PSV op jul 19, 2021, 17:28:34
Op 28 juli speelt Empoli FC in eigen stadion tegen Pontedera, een club uit de Serie C. Als er publiek wordt toegelaten probeer ik deze te bezoeken. Informatie hierover is nog niet te vinden. De eigen website is niet echt heel duidelijk.


Ik las dat de Italiaanse regering bij de start van de Serie A ongeveer 50% van de capaciteit wilde toestaan. Als dat zo is kom je bij Empoli wel binnen, zeker als het een oefenduel betreft.

Rob1977_PSV

Citaat van: Joost op jul 20, 2021, 00:14:16

Ik las dat de Italiaanse regering bij de start van de Serie A ongeveer 50% van de capaciteit wilde toestaan. Als dat zo is kom je bij Empoli wel binnen, zeker als het een oefenduel betreft.

Als er inderdaad publiek wordt toegelaten én de informatie op soccerway actueel is, zou het moeten gaan lukken ja. De besmettingen in Italia lopen ook weer op, dus zal erom hangen allemaal.

Iemand verder nog een goede site voor oefenduels in Italië? De groundhopper app geeft bijna altijd alleen maar de officiële duels weer.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op jul 20, 2021, 12:24:07
Als er inderdaad publiek wordt toegelaten én de informatie op soccerway actueel is, zou het moeten gaan lukken ja. De besmettingen in Italia lopen ook weer op, dus zal erom hangen allemaal.

Iemand verder nog een goede site voor oefenduels in Italië? De groundhopper app geeft bijna altijd alleen maar de officiële duels weer.

Hier staat altijd veel;
https://www.sofascore.com/tournament/football/world/club-friendly-games/853

Hier een overzicht van de Serie A;
https://www.goal.com/it/notizie/amichevoli-estive-2021-calendario-risultati-tv-streaming/5tp72q9h9g1014saiitgu4423

Verder handig om te weten dat een vriendschappelijke wedstrijd 'Amichevoli' heet in het Italiaans.

bagger010

29-7 Feyenoord-FC Drita
1-8 KFC Diest - K. Stal Sport Koersel
7-8 KVV Vosselaar - Verbroedering Zwijndrecht
13-8 1. FC Düren - Viktoria Arnoldsweiler

Rob1977_PSV

Ik heb de bekerwedstrijd van VfB Stuttgart tegen 1. FC Köln op het oog in de oktober vakantie, hopelijk gooien ze de maximum limiet van 25.000 toeschouwers omhoog in Duitsland voor die tijd.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Arjen

30 september: West Ham United- Rapid Wien