Overigen > Overige sporten

Honkbal

<< < (9/10) > >>

ALenstra:
In 2017 mogelijk MLB wedstrijden in het olympisch stadion in Londen.

Robbie:
https://www.youtube.com/watch?v=675T8jLkZ28

Ik kwam deze interessante documentaire tegen op youtube over Amerikaanse honkbalstadions.

Hugo:
In verband met werk verblijf ik 11 dagen in de omgeving van Boston en een bezoek aan een "Amerikaanse sport"stond hoog op het verlanglijstje. Ik had geluk want tijdens de eerste week speelden de Boston Red Sox drie avonden op rij een thuiswedstrijd. Alle clubs in de MLB spelen het duizelingwekkende aantal van minimaal 162 wedstrijden per seizoen. De thuisbasis van de Red Sox is "Fenway Park", bouwjaar 1912 en het is samen met Wrigley Field van de Chicago Cubs het laatst overgebleven klassieke baseballpark. Fenway Park is weliswaar een oud besje maar desondanks voorzien van heel veel souvenirstandjes en nog meer voorzieningen voor eten en drinken. Omdat de Amerikanen de hele wedstrijd eten en drinken blijven halen is de wedstrijd soms lastig te volgen. De wedstrijd tegen Kansas City eindigde in gelijkspel en de gasten wonnen uiteindelijk in de verlenging met 6-7, aantal toeschouwers was 34.466. Ik was erg onder de indruk van het spelniveau, het was wel een lange zit met ruim drie uur spelduur.

Straatbeeld Fenway Park I.

Straatbeeld Fenway Park II.

Straatbeeld Fenway Park III.

De onvermijdelijke hotdog.

De gevel van Fenway Park.

Binnenkant I.

Binnenkant II.

Binnenkant III.

Voor de wedstrijd werd het volkslied gespeeld.

Binnenkant IV.

Binnenkant V.

ALenstra:
Volgend jaar komt de MLB naar Londen. Dan zullen New York Yankees en Boston Red Sox twee wedstrijden spelen. Beide wedstrijden zijn op 29 en 30 juni 2019 in het London Stadium.

Hugo:

--- Citaat van: ALenstra op mei 09, 2018, 22:33:55 ---Volgend jaar komt de MLB naar Londen. Dan zullen New York Yankees en Boston Red Sox twee wedstrijden spelen. Beide wedstrijden zijn op 29 en 30 juni 2019 in het London Stadium.

--- Einde van citaat ---

Dat is voor Amerikaanse begrippen een fierce rivalry.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie