Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Jef400 op aug 25, 2021, 14:30:39
Terwijl de meeste programmaboekjes letterlijk uit driekwart reclame bestaan...

Wat wil je nu zeggen dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

bagger010

Voor een vriend die door Italië gaat reizen zoek ik naar kaarten voor napoli -Juventus op 12
September. Wie kan deze voetballiefhebber helpen??

Jef400

Citaat van: FCT1980 op aug 27, 2021, 20:32:27
Wat wil je nu zeggen dan?
Dat het eigenlijk gewoon verkwanseling van reclamemogelijkheden is, en dat de liefhebbers er ook al niets aan hebben.

Joost

Citaat van: bagger010 op aug 28, 2021, 00:39:34
Voor een vriend die door Italië gaat reizen zoek ik naar kaarten voor napoli -Juventus op 12
September. Wie kan deze voetballiefhebber helpen??

Capaciteit in Italie zal ook dan nog heel beperkt zijn, 50% waarschijnlijk.
Kijk goed op de site van Napoli of er vrije verkoop komt en als dat zo is dan moet je er snel bij zijn via Vivaticket of de website.
Of in Italie naar een Vivaticket verkooppunt gaan, de adressen vond je op de website van Napoli.

FCT1980

Citaat van: Jef400 op aug 28, 2021, 09:35:50
Dat het eigenlijk gewoon verkwanseling van reclamemogelijkheden is, en dat de liefhebbers er ook al niets aan hebben.
Dat ben ik met je eens. Bij Twente was het ook al helemaal uitgekleed.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ricodejong4

#5105
Nu Lens - Lille is vastgesteld op zaterdag 18 september zou ik deze graag bezoeken (2 personen).
Echter is de wedstrijd volgens mij al uitverkocht als ik de website mag geloven op mijn beste Frans.

Iemand een suggestie hoe ik alsnog aan 2 tickets zou kunnen komen? Is er een beetje zwarte markt rondom het stadion?

Update: inmiddels via-via aan tickets gekomen :) Enorm veel zin in. Tips voor parkeren, drinken voor de wedstrijd en leuke stadions onderweg in België (vanuit Nederland) zijn uiteraard welkom.

Olav

Citaat van: ricodejong4 op aug 30, 2021, 12:28:49
Nu Lens - Lille is vastgesteld op zaterdag 18 september zou ik deze graag bezoeken (2 personen).
Echter is de wedstrijd volgens mij al uitverkocht als ik de website mag geloven op mijn beste Frans.

Iemand een suggestie hoe ik alsnog aan 2 tickets zou kunnen komen? Is er een beetje zwarte markt rondom het stadion?

Update: inmiddels via-via aan tickets gekomen :) Enorm veel zin in. Tips voor parkeren, drinken voor de wedstrijd en leuke stadions onderweg in België (vanuit Nederland) zijn uiteraard welkom.

Veel plezier, dat gaat zeker een sfeervol potje worden!

Rob1977_PSV

Ik zoek naar een manier om aan drie tickets te komen voor Union-RAFC op zondag 26-9. Heb de club al gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Alle tips zijn welkom!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op sep 02, 2021, 19:55:51
Ik zoek naar een manier om aan drie tickets te komen voor Union-RAFC op zondag 26-9. Heb de club al gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Alle tips zijn welkom!

Zit je ook op Facebook? Via de groep 'Voetbalreizen de Bemvoort' is er vast iemand die je kan helpen aan 3 kaartjes. Succes!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Rob1977_PSV

Citaat van: watergatehopper op sep 03, 2021, 07:30:09
Zit je ook op Facebook? Via de groep 'Voetbalreizen de Bemvoort' is er vast iemand die je kan helpen aan 3 kaartjes. Succes!

Ik doe niet veel met FB maar heb je tip opgevolgd, super bedankt.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Mokum1900

Iemand weet of ik kans maak op kaarten ferencvaros - Real betis ? Ik weet dat je een fancard nodig hebt en die alleen in Hongarije kan krijgen iemand tips ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Olav

Citaat van: Mokum1900 op sep 06, 2021, 13:02:57
Iemand weet of ik kans maak op kaarten ferencvaros - Real betis ? Ik weet dat je een fancard nodig hebt en die alleen in Hongarije kan krijgen iemand tips ?

Mijn Google is niet stuk :).
Bij het stadion kan je zo'n fankaart laten maken: https://www.fradi.hu/en/tickets/supporter_card_registration

Ik zie alleen passe-partouts op dit moment: https://meccsjegy.fradi.hu/

Gilles

Heeft er iemand ervaring met het aankopen van tickets op de website van Lille? Ik heb er vorige week tickets aangekocht voor de wedstrijd tegen Marseille. Normaal zouden deze vanaf 15 dagen voor de wedstrijd beschikbaar moeten zijn in mijn account, maar tot op heden zijn deze nergens te vinden. Enkel een factuur van mijn aankoop is beschikbaar. Contact opnemen via mail heeft tot nu toe nog geen succes gehad.

ALenstra

Ik kreeg altijd een bericht dat ik mijn kaartje kon afhalen bij het loket. Maar dat is weer een aantal jaren terug. Staat er niks in je bevestigings-mail?

Gilles

Citaat van: ALenstra op sep 22, 2021, 17:14:00
Ik kreeg altijd een bericht dat ik mijn kaartje kon afhalen bij het loket. Maar dat is weer een aantal jaren terug. Staat er niks in je bevestigings-mail?
Ik heb net antwoord gekregen dat de tickets vanaf morgen kunnen gedownload worden. Probleem opgelost. :)