Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed



AthleticHolanda

Leuk verhaal en foto's uit Italië, was het moeilijk om kaartjes te krijgen voor de Serie A?

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op okt 14, 2009, 22:35:21
Leuk verhaal en foto's uit Italië, was het moeilijk om kaartjes te krijgen voor de Serie A?

Ik ben zelf niet geweest. Livorno vooraf via onlining en Fiorentina in het stadscentrum bij een kiosk ofzo. Dus relatief probleemloos.


Hugo

Toegevoegd zijn een fotoverslag van Manchester City - Wolves (nog van augustus) mijn versie van
Exeter City - Southend United


AthleticHolanda

Hoe was de dubbel in de voormalige DDR bevallen?

Sankt Pauli terecht uitgeschakeld? Zijn er nog ongeregeldheden geweest?

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 16, 2010, 20:18:33
Hoe was de dubbel in de voormalige DDR bevallen?

Sankt Pauli terecht uitgeschakeld? Zijn er nog ongeregeldheden geweest?

Het was misschien wel de mooiste voetbaltrip die ik ooit gemaakt hebt. 2 bekerstunts, 1 bijna-stunt en een "normale" uitslag, mooie variëteit aan stadions, nog wat niet-voetbalzaken gevinckt en slechts 1 kleine file.

St.Pauli bakte er net als Kaiserslautern een dag eerder vrij weinig van. Chemnitz ging er 200% voor en had meerdere kansen. Uiteraard nog wel een slotoffensief van Pauli maar de keeper mocht uitblinken.

Aan het einde van de wedstrijd wat wederzijds gezwaai en knalvuurwerk bij het buffervak. Na het laatste fluitsignaal zijn we direct vertrokken naar Aue dus verder niks gezien. Het was wel opvallend dat voor de wedstrijd er geen enkele fan van St.Pauli op straat te zien was.


AthleticHolanda

Mooi! Ik kijk al uit naar de berichten en foto's.

Welke bekerstunt heb je nog meer gezien? Toevallig via Hamburg terug gereden?

EDIT: Volgens mij is het bij de laatste ontmoeting, ik dacht in 2006, flink mis gegaan. De fans van St. Pauli zullen al vroeg opgevangen zijn en naar het uitvak geleid zijn denk ik.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 16, 2010, 20:52:47
Welke bekerstunt heb je nog meer gezien? Toevallig via Hamburg terug gereden?

EDIT: Volgens mij is het bij de laatste ontmoeting, ik dacht in 2006, flink mis gegaan. De fans van St. Pauli zullen al vroeg opgevangen zijn en naar het uitvak geleid zijn denk ik.

Gisteren nog bij Hallescher FC - Union Berlin geweest.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op aug 16, 2010, 20:55:04
Gisteren nog bij Hallescher FC - Union Berlin geweest.

Aha oke in hetzelfde stadion of spelen ze ergens anders?

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 16, 2010, 21:00:09
Aha oke in hetzelfde stadion of spelen ze ergens anders?

Ik was graag nogmaals naar het KWS gegaan maar dat ligt nu helaas plat. De wedstrijd van gisteren werd gespeeld in Leipzig, en dat was zeker de moeite waard.

AthleticHolanda

Wann folgen die bilder von das pokalwochenende im Osten?