Week 41: maandag 5 oktober t/m zondag 11 oktober

Gestart door watergatehopper, okt 03, 2020, 20:00:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Mrmtty20


Saltacampos

#2
11-10: RRC Boitsfort-Suryoyés Bruxellois
Is zonder kantine, na beslissingen van Brusselse veiligheidsraad, sport binnen is zonder publiek. Ik vind de kantine even bezoeken toch wel iets dat erbij hoort.
Even aan Beringen gedacht, maar dat is een risicowedstrijd en daar heb ik dan weer geen zin in.
Dan maar naar Grembergen-Sleidinge
Over land and sea

syntric

10/10: FC Sint-Niklaas - Verrebroek (Puyenbekestadion)
11/10: FC Merksem - Schoten
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op okt 04, 2020, 21:11:47
10/10: FC Sint-Niklaas - Verrebroek (Puyenbekestadion)
11/10: FC Merksem - Schoten

Wordt er nog eens IN het stadion gespeeld?

syntric

Citaat van: Joost op okt 04, 2020, 22:15:07
Wordt er nog eens IN het stadion gespeeld?

De wedstrijden van St Niklaas staan allemaal geprogrammeerd op 'terrein 1'. Ik ging er vanuit dat dit het stadion is of zou dat toch niet zo zijn?
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op okt 05, 2020, 00:53:31
De wedstrijden van St Niklaas staan allemaal geprogrammeerd op 'terrein 1'. Ik ging er vanuit dat dit het stadion is of zou dat toch niet zo zijn?
Ik ben er vrij zeker van dat er gespeeld wordt op de velden naast het stadion. Vorig jaar hebben we dit eens uitgezocht.
Nieuwsberichten geven ook aan dat het stadion hopeloos verouderd is en een blok aan het been van de gemeente is. Die willen het slopen en er een zwembad neerzetten.

Mrmtty20

Citaat van: Joost op okt 05, 2020, 08:51:51
Ik ben er vrij zeker van dat er gespeeld wordt op de velden naast het stadion. Vorig jaar hebben we dit eens uitgezocht.
Nieuwsberichten geven ook aan dat het stadion hopeloos verouderd is en een blok aan het been van de gemeente is. Die willen het slopen en er een zwembad neerzetten.
Klopt, ik had eens contact met iemand van daar en die zei me dat er werd gespeeld op de omliggende terreinen omdat je het stadion niet meer mag betreden door ouderdom. Enkel de G ploeg van Waasland Beveren speelt nog echt op het terrein in het stadion.
Maar op dat moment stond er wel op de app 'terrein 2'.
Het was toen dus zoals nu wel een beetje onduidelijk waar ze juist speelde.

syntric

OK Joost en Mrmtty20, alvast bedankt voor de info. Heb hen een bericht gestuurd, moesten ze niet antwoorden, ga ik zaterdagavond ter plaatse even checken en hou ik wedstrijden van Kemzeke of Hoogeinde daar in de buurt achter de hand als plan B :-)
Groundhopper for life :-)

Mrmtty20

Citaat van: syntric op okt 05, 2020, 11:11:09
OK Joost en Mrmtty20, alvast bedankt voor de info. Heb hen een bericht gestuurd, moesten ze niet antwoorden, ga ik zaterdagavond ter plaatse even checken en hou ik wedstrijden van Kemzeke of Hoogeinde daar in de buurt achter de hand als plan B :-)
Laat het hier dan maar weten, die wil ik ook nog vincken. ;)

Joost

Inderdaad, hij staat ook hoog op mijn verlanglijstje maar ik vond het G-voetbalteam toch iets te obscuur.

rogo_breda

Citaat van: Mrmtty20 op okt 05, 2020, 12:35:29
Laat het hier dan maar weten, die wil ik ook nog vincken. ;)
Hier ook! Prachtige oude bak is dat.

Mokum1900

10/10 Hoek 3 - Apollo 69 2  ( ik bied me aan als assistent scheidsrechter)
10/10 Harelbeke - Gullegem
Waar je ook gaat ik volg je overal

rogo_breda

FC Sint Niklaas reageerde meteen op Facebook. Helaas.
CiteerNee, Fc Sint-Niklaas speelt haar thuiswedstrijden op het terrein er achter.

syntric

Citaat van: rogo_breda op okt 05, 2020, 14:32:03
FC Sint Niklaas reageerde meteen op Facebook. Helaas.

Jups ik kreeg 'em ook net :-) Wordt een andere dan. Ik was daar ooit met Antwerp maar zal ook al wel 15 jaar geleden zijn.
Groundhopper for life :-)