Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Jef400

Net artikel man.

Joep2002


Vinnn


hgrm

Is leuk geworden!
Kleine opmerking: groundhopping.nl heb ik samen met TeeZee opgericht.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Mokum1900

Ik ben vereerd om met jouw in een stukje te staan hrgm
Waar je ook gaat ik volg je overal

rogo_breda

Dit seizoen lijkt voorbij, nietwaar? Of is er ergens in de landen om ons heen nog zicht op wedstrijden met publiek?

DannyH79

misschien hopelijk nog wat amateurwedstrijdjes in april/mei/juni ofzo......geen idee hoe ver we dan met de versoepelingen zijn.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Nort

Hoop is een uitgestelde teleurstelling

Luccie

Ikzelf heb dit seizoen al afgeschreven. Ik acht de kans klein dat er nog een mogelijkheid gaat komen om een wedstrijd te bezoeken.
Hopelijk dat vanaf komend seizoen er meer mogelijkheden zijn.

DannyH79

Citaat van: Nort op feb 03, 2021, 23:24:32
Hoop is een uitgestelde teleurstelling

Haha, dat is wellicht waar..........maar wat ze zeggen, als de hoop er al niet meer is......

we gaan het meemaken......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400

Citaat van: Luccie op feb 04, 2021, 08:21:25
Ikzelf heb dit seizoen al afgeschreven. Ik acht de kans klein dat er nog een mogelijkheid gaat komen om een wedstrijd te bezoeken.
Hopelijk dat vanaf komend seizoen er meer mogelijkheden zijn.
Het zal afhangen van hoe snel de vaccinaties gaan. De vaccinatiesnelheid moet de komende tijd omhoog gaan. Dan zal er als de risicogroepen gevaccineerd zijn steeds meer kunnen. Ook de seizoensinvloeden spelen een grote rol.

Bier und Bratwurst

Dit seizoen denk ik ook niet meer aan!! Dat word niet meer wat!
Het ene stadion is het andere niet!

Vinnn

Dit seizoen wordt niks. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel erg murw geslagen ben van al dat corona gezeik. Waar ik voorheen best veel voetbal keek op tv kan ik er nu amper naar kijken (buiten wedstrijden van mijn eigen club om). Voor corona ging ik zitten voor een Ajax - PSV of een Man United - Liverpool, tegenwoordig lees ik het de volgende ochtend wel in de krant of op Social media.

hgrm

Citaat van: Vinnn op feb 04, 2021, 21:01:42
Dit seizoen wordt niks. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel erg murw geslagen ben van al dat corona gezeik. Waar ik voorheen best veel voetbal keek op tv kan ik er nu amper naar kijken (buiten wedstrijden van mijn eigen club om). Voor corona ging ik zitten voor een Ajax - PSV of een Man United - Liverpool, tegenwoordig lees ik het de volgende ochtend wel in de krant of op Social media.

Ik kijk juist meer. Deels omdat ik verder weinig te doen heb; "normaal" gesproken bestaat een weekend voor mij bijna standaard uit twee voetbalwedstrijden in de winter (zaterdag meestal een (top-)amateurwedstrijd in de regio, zondag een wedstrijd van m'n club SDO als ze thuis spelen of in de buurt uit spelen) en uit drie honkbalwedstrijden in de zomer (donderdagavond, zaterdag en zondag HCAW, home & away). Dat is nu weggevallen en dan moet je iets anders.

Behalve voetbal volg ik nu ook elke schot en elke meter langlaufen van de worldcup (en volgende week het WK) biathlon. En natuurlijk de 6 Nations rugby die dit weekend begint.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen