Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: dinkelburg19 op okt 14, 2021, 17:38:15
Binnenkort is de derby van limburg weer aan de buurt, ik was net voor corona er ook al geweest bij rjc - mvv en wat een ervaring was dat en dat terwijl het uitvak deels werd geboycot, en nu wil ik hem omgekeerd doen en ook meteen het stadion van mvv af vincken,

Ik ga er vanuit dat er natuurlijk een clubkaart of seizoenskaart verplichting komt om kaarten bij te bestellen, alleen ken ik momenteel niemand in me omgeving die dat heeft, iemand tips waar ik aan kaarten zou kunnen komen voor deze kraker?

mvv - rjc is al op 29 oktober.

Ik heb als Rodasupporter voor de play-off MVV v Roda destijds zonder probleem een account kunnen maken en tickets kunnen bestellen. Voor deze competitiewedstrijd zal je dat ook wel lukken. Ze kijken daar niet zo naar veiligheid (en dat vind de KNVB prima....)

Nort

Citaat van: Olav op okt 14, 2021, 20:51:46
Ik houd het 'Hoe het was'-topic goed in de gaten na woensdag 27 oktober!
Achter een toetsenbord en in het echt gedragen mensen zich vaak heel anders :)

dinkelburg19

Citaat van: Joost op okt 15, 2021, 08:58:31
Ik heb als Rodasupporter voor de play-off MVV v Roda destijds zonder probleem een account kunnen maken en tickets kunnen bestellen. Voor deze competitiewedstrijd zal je dat ook wel lukken. Ze kijken daar niet zo naar veiligheid (en dat vind de KNVB prima....)

Oke top om te weten man, zal alvast een account maken dan :)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

spons

Citaat van: Nort op okt 15, 2021, 09:02:49
Achter een toetsenbord en in het echt gedragen mensen zich vaak heel anders :)

Ik ben vorig jaar bij een zelfde wedstrijd geweest als Mokum1900 en kreeg pas een dag later een PB van hem dat hij me gezien had maar hij heeft me niet eens aangesproken:-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op okt 15, 2021, 12:36:12
Ik ben vorig jaar bij een zelfde wedstrijd geweest als Mokum1900 en kreeg pas een dag later een PB van hem dat hij me gezien had maar hij heeft me niet eens aangesproken:-)

Hahaha lig dubbel hier!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

maikelll043

Citaat van: dinkelburg19 op okt 14, 2021, 17:38:15
Binnenkort is de derby van limburg weer aan de buurt, ik was net voor corona er ook al geweest bij rjc - mvv en wat een ervaring was dat en dat terwijl het uitvak deels werd geboycot, en nu wil ik hem omgekeerd doen en ook meteen het stadion van mvv af vincken,

Ik ga er vanuit dat er natuurlijk een clubkaart of seizoenskaart verplichting komt om kaarten bij te bestellen, alleen ken ik momenteel niemand in me omgeving die dat heeft, iemand tips waar ik aan kaarten zou kunnen komen voor deze kraker?

mvv - rjc is al op 29 oktober.

Kaarten kun je gewoon online bestellen, zal niet vol zitten. Maak alvast een account aan!

mocht het niet lukken dan wil ik u wel helpen

FCT1980

Ooit tegen Fortuna geweest. Vind MVV echt een leuke club.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op okt 15, 2021, 16:44:21
Ooit tegen Fortuna geweest. Vind MVV echt een leuke club.

Je hebt waarschijnlijk dan zo'n rondvliegende wc pot tegen je hoofd gehad?

Mokum1900

Citaat van: spons op okt 15, 2021, 12:36:12
Ik ben vorig jaar bij een zelfde wedstrijd geweest als Mokum1900 en kreeg pas een dag later een PB van hem dat hij me gezien had maar hij heeft me niet eens aangesproken:-)

Spons kan vast een kaart regelen uit z'n netwerk voor Zn neuzen vriend ????
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

Citaat van: Mokum1900 op okt 16, 2021, 10:57:24
Spons kan vast een kaart regelen uit z'n netwerk voor Zn neuzen vriend ????

Je kunt die dag beter naar de derby / kraker Westlandia - Excelsior Maassluis gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

Citaat van: spons op okt 16, 2021, 12:11:12
Je kunt die dag beter naar de derby / kraker Westlandia - Excelsior Maassluis gaan

Al geweest  aangezien de hoofdklasse A keer vol moet
Waar je ook gaat ik volg je overal

maikelll043

@dinkelburg19 maandag start de online verkoop voor de wedstrijd MVV - Roda JC

Nort

Citaat van: Mokum1900 op okt 16, 2021, 10:57:24
Spons kan vast een kaart regelen uit z'n netwerk voor Zn neuzen vriend ????
Ik verheug me al helemaal op onze ontmoeting. Jij gaat nu toch niet afhaken? :)

Mokum1900

Moet ik wel kaart hebben ????
Waar je ook gaat ik volg je overal

Mokum1900

Moet ik wel kaart ziet te komen , loop zeker niet weg zeker niet voor jouw
Waar je ook gaat ik volg je overal