Week 41, maandag 10 oktober t/m zondag 16 oktober 2011

Gestart door Arjen, okt 05, 2011, 12:16:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJanneman


wekke

Citaat van: HJanneman op okt 09, 2011, 12:09:36
Hup Rode Duivels! Veel plezier!

Dank. We hebben wel kaarten voor de Duitse vakken :)

Mar

Citaat van: wekke op okt 09, 2011, 13:07:21
Dank. We hebben wel kaarten voor de Duitse vakken :)

Gij zult niet alleen zijn, er zijn nog een aantal van mijn voetbalploeg die bij de duitsers zitten.
Ik ben aanwezig in het belgenvak.

COME ON!!!

Nico1880

Citaat van: Mar op okt 09, 2011, 21:38:40
Gij zult niet alleen zijn, er zijn nog een aantal van mijn voetbalploeg die bij de duitsers zitten.
Ik ben aanwezig in het belgenvak.

COME ON!!!
Ik heb ook kaarten voor het thuisvak.

11/10: Duitsland - België
15/10: Antwerp - Oostende
16/10: Tertre Hautrage - Berchem Sport

spons

Citaat van: HJanneman op okt 09, 2011, 12:09:36
Hup Rode Duivels! Veel plezier!

Daar kan ik me helaas niet bij aansluiten, ik hoop dat Turkije het EK haalt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

georgesv

Citaat van: spons op okt 10, 2011, 09:29:05
Daar kan ik me helaas niet bij aansluiten, ik hoop dat Turkije het EK haalt


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

georgesv

Citaat van: spons op okt 10, 2011, 10:41:16
Waarom ?

laat me de vraag omkeren, waarom hoop je dat Turkije het haalt? (tenzij je zelf Turkse roots hebt)
België verdient het veel meer 2de te eindigen, speelt beter dan Turkije, en heeft meer talent dan Turkije.

We moesten al lang zeker zijn van de 2de plaats. Door domme individuele fouten en ook wat pech, teveel punten verloren.
Er is een erg talentrijke generatie nu (Kompany, Van Buyten, Mertens, Hazard, Mignolet, Witsel, Fellaini, ...) , die zijn plaats heeft op een groot toernooi!

Koning Kriel

Citaat van: spons op okt 10, 2011, 10:41:16
Waarom ?

toet toet toet toeeeeeeeeet toet toet toeeeeet toeeeeeeeeeeet toet toet toet toeeeeeeeeeet

spons

Citaat van: georgesv op okt 10, 2011, 10:55:07
laat me de vraag omkeren, waarom hoop je dat Turkije het haalt? (tenzij je zelf Turkse roots hebt)
België verdient het veel meer 2de te eindigen, speelt beter dan Turkije, en heeft meer talent dan Turkije.

We moesten al lang zeker zijn van de 2de plaats. Door domme individuele fouten en ook wat pech, teveel punten verloren.
Er is een erg talentrijke generatie nu (Kompany, Van Buyten, Mertens, Hazard, Mignolet, Witsel, Fellaini, ...) , die zijn plaats heeft op een groot toernooi!

Of Belgie het meer verdiend en / of meer talent heeft dan Turkije kan ik niet echt beoordelen, mijn beoordeling is meer gebaseerd op de passie van de supporters.

Ik heb bij het vorige EK bij de wedstrijd Zwitserland - Turkije in het Turkse vak gestaan ( het waren zitplaatsen maar daar kwam niet veel van terecht ) en de sfeer was echt fantastisch zeker nadat Turkije in de blessuretijd het winnende doelpunt maakte.

Verder ben ik op het EK 2000 naar Italie - Turkije in Arnhem en Zweden - Turkije in Eindhoven geweest en ook daar was het fantastisch

Belgie met zijn taalstrijd weet niet eens of ze de nationale ploeg in het vlaams of het frans moeten aanmoedigen dus doen ze het maar in het Engels.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: georgesv op okt 10, 2011, 10:55:07
laat me de vraag omkeren, waarom hoop je dat Turkije het haalt? (tenzij je zelf Turkse roots hebt)
België verdient het veel meer 2de te eindigen, speelt beter dan Turkije, en heeft meer talent dan Turkije.

We moesten al lang zeker zijn van de 2de plaats. Door domme individuele fouten en ook wat pech, teveel punten verloren.
Er is een erg talentrijke generatie nu (Kompany, Van Buyten, Mertens, Hazard, Mignolet, Witsel, Fellaini, ...) , die zijn plaats heeft op een groot toernooi!

Wat is verdienen? Uiteindelijk gaat het erom dat je de meeste punten haalt.

En domme fouten en stom puntverlies heeft Turkije ook gehad. Het enige verschil is dat jullie gelijkspeelden tegen Azerbeizjan en Turkije er verloor!

georgesv

Citaat van: Joost op okt 10, 2011, 12:28:05
Wat is verdienen? Uiteindelijk gaat het erom dat je de meeste punten haalt.


of course. vind k ook.
Maar er is ongelofelijk dom puntenverlies geweest in versch matchen (4-4 tegen Oostenrijk , tegen 10 man, in blessuretijd laatste goal tegen , om maar 1 vb te geven)

georgesv

Citaat van: spons op okt 10, 2011, 11:39:58

Belgie met zijn taalstrijd weet niet eens of ze de nationale ploeg in het vlaams of het frans moeten aanmoedigen dus doen ze het maar in het Engels.

- die sfeer is de laatste tijd wel a h verbeteren, wat logischj is, aangezien we nu betere resultaten hebben na jarenlang geklungel.
- ivm de talen. Ik denk dat je vb morgen es naar Duitsland-Belgie moet gaan kijken, je zal merken dat er genoeg gezongen wordt, en de sfeer prima is. Er wordt in het NL, Frans en Engels gezongen, en niemand heeft daar een probleem mee. Bij mijn club, AAGent, zijn er ook liederen in het Frans of Engels by the way.
- Dat de sfeer niet zoals Turkije is, weet iedereen. Bij hun is het op het randje van agressiviteit en nationalisme.

Sebastiaan_W

Citaat van: georgesv op okt 10, 2011, 10:55:07
laat me de vraag omkeren, waarom hoop je dat Turkije het haalt? (tenzij je zelf Turkse roots hebt)
België verdient het veel meer 2de te eindigen, speelt beter dan Turkije, en heeft meer talent dan Turkije.

We moesten al lang zeker zijn van de 2de plaats. Door domme individuele fouten en ook wat pech, teveel punten verloren. Er is een erg talentrijke generatie nu (Kompany, Van Buyten, Mertens, Hazard, Mignolet, Witsel, Fellaini, ...) , die zijn plaats heeft op een groot toernooi!

Daar heeft België toch al last van sinds de kwalificatie voor het EK van 2004?

Joost

Citaat van: Breda op okt 10, 2011, 16:19:38
Het geforceerde optimisme van de Belgen is aandoenlijk. Ik hoop van ganser harte dat België wint van Duitsland morgen, maar volgens mij hebben de Duivels werkelijk geen schijn van een kans.

Op voorhand zou ik dat ook zeggen maar je weet het nooit.