Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

bagger010

Weet iemand of wedstrijden in de tweede en derde Liga van Duitsland vanaf de start bezocht kunnen worden?

ALenstra

Ik denk dat je dit op de websites van de clubs kan lezen. Het zal vast per gemeente/deelstaat verschillen.

FCT1980

Hallo allen,

Heeft iemand ervaring met Unterhaching?
Ik wilde op weg naar Italië overnachten nabij München en zag dat ze thuis spelen tegen Augsburg II. Zijn daar normaalgesproken de kassa's geopend? Deze vraag uiteraard even los van de Corona maatregelen.

Vast bedankt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Buiten coronamaatregelen is de Regionalliga Bayern altijd een kaartje kopen en doorlopen, tenzij 1860 München of Bayern II op bezoek is, dan wil het wel eens drukker zijn. Normaal zit Unterhaching in de RL Bayern rond de 1000 toeschouwers waar er 10000 in kunnen.

ALenstra

Ik heb Unterhaching wel eens in samenvattingen gezien maar ik kreeg nooit de indruk dat daar veel volk komt. Maar het zijn nu bijzondere omstandigheden dus kaartjes krijgen kan lastiger zijn.

FCT1980

Bedankt voor jullie antwoorden. Ga gewoon die kant op en dan zie ik het wel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jul 07, 2021, 19:58:45
Hallo allen,

Heeft iemand ervaring met Unterhaching?
Ik wilde op weg naar Italië overnachten nabij München en zag dat ze thuis spelen tegen Augsburg II. Zijn daar normaalgesproken de kassa's geopend? Deze vraag uiteraard even los van de Corona maatregelen.

Vast bedankt.

Geen probleem aan de kassa! Ben er ook geweest en ze zijn daar niet zo moeilijk,
Het ene stadion is het andere niet!

HeroBero

SC Verl moet haar thuiswedstrijden aankomend seizoen in Lotte afwerken.

hgrm

Dat is groundhoptechnisch geen straf. Best leuke ground daar in Lotte
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

DannyH79

Iemand bekend met het aan kaarten komen van SV Meppen? Ik hou de site al in de gaten maar die wedstrijd staat er nog niet bij. Kan je als Nederland gewoon een kaartje kopen via de website?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ALenstra

Normaal gesproken wel. Zie inderdaad dat er nog geen verkoop is voor de competitie.

Jobo

Is bij alle clubs zo momenteel.
Dat heeft te maken met de voorrang van Dauerkarten.
Aan de hand daarvan kan men straks bepalen hoeveel vrije verkoop er nog over is tov capaciteit (max 50%) in de stadions

DannyH79

Ja, ik zag nu dat maandag de verkoop begint.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

HeroBero

Ik wil graag naar Dortmund II - Mannheim. Weet iemand hoe de ticketing daar (normaal gesproken) geregeld is?

ALenstra

Normaal gesproken kopen aan de kassa.