Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

#360
Over land and sea

Joost

Ik denk dat Wikipedia wel correct is. In Nederland is het wel vaker zo dat clubs samen op een Sportpark actief zijn maar dat het volledig gescheiden complexen zijn.


Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 04, 2022, 01:19:12
Ik denk dat Wikipedia wel correct is. In Nederland is het wel vaker zo dat clubs samen op een Sportpark actief zijn maar dat het volledig gescheiden complexen zijn.
Als je zo bekijkt, kan het ergens wel, maar ik vind het een vreemde zin in Wikipedia, het lijkt wel of ze in hetzelfde complex spelen en dat is niet zo.
Met die vijver ertussen en dan ook nog dat atletiekstadion dat er tussenin staat en aparte parkings, vind ik het in elk geval erg vreemd om dat als een gezamenlijk sportpark te zien. Er is ook geen enkele connectie tussen de drie stadions, die gewoon in elkaars buurt liggen, maar kan natuurlijk wel zijn dat de gemeente Terneuzen het als één geheel ziet.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Joost

De nieuwbouwplannen daar hebben alweer een flinke laag stof over zich heen vermoed ik.

Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 26, 2022, 08:52:18
De nieuwbouwplannen daar hebben alweer een flinke laag stof over zich heen vermoed ik.
Gelukkig maar, zou zonde zijn, met de huidige financiële toestand zie ik het er niet meer zo snel van komen, tenzij eventueel de veiligheid in het gedrang zou komen. Voor die 100-150 man die naar de wedstrijden komt, ook geen probleem.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op sep 26, 2022, 09:29:54
Gelukkig maar, zou zonde zijn, met de huidige financiële toestand zie ik het er niet meer zo snel van komen, tenzij eventueel de veiligheid in het gedrang zou komen. Voor die 100-150 man die naar de wedstrijden komt, ook geen probleem.

Ik denk dat je in dit geval meer moet denken aan de faciliteiten voor de sporters. St. Josse heeft ook veel jeugdelftallen dus het is een vereniging met leven. Ik herinner me dat de kantine ook in erbarmelijke staat verkeerde. Dat was een los gebouw naast de tribune.

In welk van de twee de kleedkamers zijn weet ik niet, maar dat die spartaans en aan vernieuwing toe zijn lijkt me evident.

Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 26, 2022, 12:30:04
Ik denk dat je in dit geval meer moet denken aan de faciliteiten voor de sporters. St. Josse heeft ook veel jeugdelftallen dus het is een vereniging met leven. Ik herinner me dat de kantine ook in erbarmelijke staat verkeerde. Dat was een los gebouw naast de tribune.

In welk van de twee de kleedkamers zijn weet ik niet, maar dat die spartaans en aan vernieuwing toe zijn lijkt me evident.
De kleedkamers waren zo te zien onder de tribunes, zullen dus ook wel vrij gedateerd zijn.
Er ligt ook nog een kunstgrasveld naast het hoofdveld.
Sint-Joost-ten-Node is de armste gemeente van België, dus grote werken zullen niet makkelijk kunnen, tenzij het Brusselse Gewest bijspringt.
De kantine is zoals je ze in provinciale afdelingen heel vaak vindt, geen luxe, maar kan wel, vind ik, ik heb al veel erger gezien.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea


Saltacampos

Over land and sea

Joost