Auteur Topic: Volledig gevaccineerden mogen weer naar Engeland  (gelezen 4335 keer)

Offline Nort

Re: Volledig gevaccineerden mogen weer naar Engeland
« Reactie #15 Gepost op: sep 16, 2021, 17:40:17 »
Niet schijnt, dat is zo. Volgend weekend ga ik naar Schotland (stond al in de planning). Inmiddels ook 9 oktober vastgelegd voor een weekendje en het weekend van 6 november.

Offline rogo_breda

« Reactie #16 Gepost op: sep 17, 2021, 09:11:58 »
De regels in Engeland blijven nog wel staan als ik het goed begrijp? Dus een PCR-test doen voor vertrek (ook gevaccineerden) en ook een test in Engeland boeken voor op dag 2 van het verblijf (waar je dus niet heen hoeft als je op dag 2 na aankomst alweer vertrekt?) ?

Offline Nort

« Reactie #17 Gepost op: sep 17, 2021, 09:56:38 »
De regels in Engeland blijven nog wel staan als ik het goed begrijp? Dus een PCR-test doen voor vertrek (ook gevaccineerden) en ook een test in Engeland boeken voor op dag 2 van het verblijf (waar je dus niet heen hoeft als je op dag 2 na aankomst alweer vertrekt?) ?
Ja klopt en alleen volledig gevaccineerden komen het land binnen. De dag 2 test kun je al boeken voor 20 Pond, dus dat is zo gek nog niet. Voor volgende week heb ik een Day-2 test besteld en op laten sturen naar mijn verblijf adres. Voordat het resultaat binnen is, ben ik alweer het land uit. Maar goed, voor 20 Pond ga ik niet het risico lopen dat je het land niet binnen komt.

Offline rogo_breda

« Reactie #18 Gepost op: sep 17, 2021, 10:36:35 »
Nee klopt, is zeker geen reden om niet meer te gaan en moet zeggen dat de wens om eindelijk weer eens het Kanaal over te steken erg groot is.

Offline FC_Emmen

« Reactie #19 Gepost op: sep 17, 2021, 14:20:50 »
Nee klopt, is zeker geen reden om niet meer te gaan en moet zeggen dat de wens om eindelijk weer eens het Kanaal over te steken erg groot is.
Ik ga over 2 weken ook die kant op, het opheffen van de quarantaine plicht is zeker mooi nieuws.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline Han

« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 17:44:42 »
Strangely Devoted or Mentally Disturbed