Hoofdmenu

Slowakije

Gestart door Maroboduus, jun 29, 2008, 14:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Olav

Naar mijn mening ben ik dit seizoen op tijd naar FC Nitra geweest. Stadion wordt vernieuwd:
https://futbal.pravda.sk/fortuna-liga/clanok/465222-foto-v-nitre-uz-rastie-novy-stadion-pozrite-si-aktualne-fotografie/


Augustus 2017: Nitra - DAC









Olav

Het nieuwe stadion van Trencin begint vorm te krijgen. Heb het idee om er a.s. seizoen heen te gaan: https://futbal.pravda.sk/fortuna-liga/clanok/507457-foto-uz-i-futbalovy-trencin-sa-usmieva-pozrite-ako-tam-rastie-stadion/

Foto van het oude stadion:
foto via trencinregio.sk

Zo moet het worden:
foto: Reprofoto (tvoviny)

Baal eigenlijk dat ik te laat ben, maar ben toch erg benieuwd wat er komen zal!

Groundos

Is dat nieuwe stadion niet gewoon het stadion van Debrecen ?

Hunebed on tour

Iemand ervaring met het kopen van tickets voor de wedstrijd Spartak Trnava - Slovan Bratislava of überhaupt in Slowakije?
Wedstrijd staat half oktober gepland.

Olav

Kan je gewoon vooraf online bestellen. Zal niet uitverkopen. Maar gezien de huidige maatregelen hoop ik dat het snel versoepeld wordt, anders zal het niet echt een sfeervolle editie worden.

Gilles

Citaat van: Hunebed on tour op aug 25, 2021, 22:23:19
Iemand ervaring met het kopen van tickets voor de wedstrijd Spartak Trnava - Slovan Bratislava of überhaupt in Slowakije?
Wedstrijd staat half oktober gepland.
Ik heb deze wedstrijd ook op het programma staan. Tickets staan vanaf vandaag te koop.

Olav

Veel plezier! Belooft een spannende pot te worden, beide clubs staan bovenaan! Zag dat er binnen een uur al 1500 kaarten zijn verkocht.

Hunebed on tour

Citaat van: Gilles op okt 07, 2021, 20:26:57
Ik heb deze wedstrijd ook op het programma staan. Tickets staan vanaf vandaag te koop.

Veel plezier!
Ik zag dat ze de wedstrijd naar zondag om 17:00 hadden verplaatst waardoor het mij helaas niet meer gaat lukken.
Staat op de planning voor een volgend jaar.

Hunebed on tour

Citaat van: Gilles op okt 07, 2021, 20:26:57
Ik heb deze wedstrijd ook op het programma staan. Tickets staan vanaf vandaag te koop.

Ben je hier nog geweest? Ik zag dat de wedstrijd is gestaakt na een tijdje.

Gilles

Citaat van: Hunebed on tour op okt 19, 2021, 10:41:45
Ben je hier nog geweest? Ik zag dat de wedstrijd is gestaakt na een tijdje.
Ik ben er geweest ja. :) In de topic "hoe het was", heb ik een verslagje staan.

Stadiumhopper

Afgelopen weekend bij Spartak Trnava geweest en dat zal voor de laatste keer zijn denk ik. Typisch nieuw stadion waar zowat alles van beton is, waar een winkelcentrum in zit, parkeergarage onder het stadion en vergeet de horecazaken niet. De wedstrijd bleef 0-0 en de stad heeft ook niets. Volgende keer weer beter!
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

AthleticHolanda

Het oude stadion was fantastisch.

Ben je speciaal voor de wedstrijd gegaan of was je toevallig in de buurt?

Hoe het komt weet ik niet maar de toeschouwersaantallen in Slowakije lijken lager dan ooit te zijn terwijl tegenwoordig bijna elke eersteklasser een modern stadion bespeelt.

rogo_breda

Citaat van: Feijenoorder op apr 25, 2022, 15:57:59
Afgelopen weekend bij Spartak Trnava geweest en dat zal voor de laatste keer zijn denk ik. Typisch nieuw stadion waar zowat alles van beton is, waar een winkelcentrum in zit, parkeergarage onder het stadion en vergeet de horecazaken niet. De wedstrijd bleef 0-0 en de stad heeft ook niets. Volgende keer weer beter!
En dat terwijl je ook gewoon in het prachtige Dudenpark had kunnen staan :)

Stadiumhopper

Citaat van: AthleticHolanda op apr 25, 2022, 16:34:06
Het oude stadion was fantastisch.

Ben je speciaal voor de wedstrijd gegaan of was je toevallig in de buurt?

Hoe het komt weet ik niet maar de toeschouwersaantallen in Slowakije lijken lager dan ooit te zijn terwijl tegenwoordig bijna elke eersteklasser een modern stadion bespeelt.

Ik had een stedentrip naar Slowakije geboekt met m'n vriendin. Slovan Bratislava speelde niet thuis dus heb het oude stadion van de club uit Bratislava bezocht en daarna de trein naar Trnava gepakt want zij speelde wel thuis. Gelukkig toevallig in de buurt en niet speciaal voor in het vliegtuig gestapt.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

jdebruin96

Citaat van: Feijenoorder op apr 25, 2022, 20:53:45
Ik had een stedentrip naar Slowakije geboekt met m'n vriendin. Slovan Bratislava speelde niet thuis dus heb het oude stadion van de club uit Bratislava bezocht en daarna de trein naar Trnava gepakt want zij speelde wel thuis. Gelukkig toevallig in de buurt en niet speciaal voor in het vliegtuig gestapt.

Hoe lag dat oude stadion erbij? Ik dacht dat het gesloopt zou worden voor huizen.