Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

rogo_breda

Oh, wat zonde!

DannyH79

Begrijp ik het overigens goed dat je in Duitsland ook geen QR code meer nodig hebt bij voetbalwedstrijden? Ik had destijds een geldig herstelbewijs maar toch kreeg ik een rood scherm toen, dus zolang de QR code nog geldig is durf ik niet die gok te nemen....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Semper Fidelis

Citaat van: DannyH79 op apr 11, 2022, 22:45:22
Begrijp ik het overigens goed dat je in Duitsland ook geen QR code meer nodig hebt bij voetbalwedstrijden? Ik had destijds een geldig herstelbewijs maar toch kreeg ik een rood scherm toen, dus zolang de QR code nog geldig is durf ik niet die gok te nemen....

Was afgelopen zaterdag bij Schalke iig niet nodig.

Hunebed on tour

Citaat van: DannyH79 op apr 11, 2022, 22:45:22
Begrijp ik het overigens goed dat je in Duitsland ook geen QR code meer nodig hebt bij voetbalwedstrijden? Ik had destijds een geldig herstelbewijs maar toch kreeg ik een rood scherm toen, dus zolang de QR code nog geldig is durf ik niet die gok te nemen....

Vorig weekend bij Gladbach was dit niet nodig

watergatehopper

In Berlijn ook niet nodig. Alleen in het openbaar vervoer een FFFP2 masker verplichting.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

#2510
In Duitslands zijn inmiddels de eerste beslissingen gevallen:

In de 3. Liga is Havelse de eerste degradant op sportieve gronden. Türkgücü was al gedegradeerd door het terugtrekken van het team.

In de Regionalliga West is Homberg gedegradeerd.

In de Regionalliga Nord heeft Oberneuland geen nieuwe licentie aangevraagd en staat daarmee vast als degradant. De kans dat ze het sportief zouden redden, is sowieso klein.

In Hamburg is Concordia, bij gebrek aan andere clubs die een licentie hebben aangevraagd, geplaats voor de promotieronde naar de Regionalliga




Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jobo

Uerdingen officieel gedegradeerd naar de Oberliga.
Geen verrassing, maar wel jammer. Hoop dat ze snel weer terug kunnen keren.

https://www.reviersport.de/fussball/regionalliga/a555724---regionalliga-wsv-schiesst-uerdingen-oberliga.html

ricodejong4

Kan dit nou gunstig zijn m.b.t. wedstrijden spelen in het Grotenburg Stadion wegens lagere eisen in de Oberliga, of is dat te optimistisch gedacht?

ALenstra

Gen idee. Heb wel begrepen dat het stadion nog een grote bouwput is.

hgrm

#2514
Wat ik begrepen heb, is dat het toegelaten is voor 2000 toeschouwers. Die gaan er in de Oberliga niet komen.
En dan heb je meteen het probleem van Uerdingen te pakken. Zelfs in de tijd dat ze bovenin de Bundesliga meespeelden, was het zelden of nooit echt vol. Krefeld is geen voetbalstad maar een ijshockeystad.

Na het komende weekend ga ik het lijstje met gevallen beslissingen weer updaten, btw.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


DannyH79

Tip voor degene die naar Duitsland gaan met de auto, schaf voor de zekerheid een milieuvignet aan. Dat is goedkoper dan de boete van 131,80 euro. ????????
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400

Een umweltzone binnen rijden zonder de benodigde stickers is inderdaad niet de meest handige zet.

DannyH79

Citaat van: Jef400 op apr 23, 2022, 17:19:48
Een umweltzone binnen rijden zonder de benodigde stickers is inderdaad niet de meest handige zet.

Haha, klopt, ben ik nu ook achter. Nooit over nagedacht, was ook te druk de corona maatregelen...... Maar goed.... Al doende leert men....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

hgrm

#2519
De stand van zaken qua beslissingen op 24 april:
(beslissingen van afgelopen week cursief)

Bundesliga
Bayern kampioen
Greuther Fürth gedegradeerd


2. Bundesliga
Ingolstadt gedegradeerd

3. Liga
Magdeburg kampioen en gepromoveerd
Türkgücü teruggetrokken en daarmee gedegradeerd
Havelse gedegradeerd


Regionalliga

West
Homberg gedegradeerd.
Uerdingen gedegradeerd
Lotte gedegradeerd


Noord
Oberneuland geen licentie aangevraagd dus gedegradeerd

Noordoost
Tasmania Berlin gedegradeerd


Oberliga (alleen promoties)

Hamburg
Concordia als enige aanvrager van een licentie geplaatst voor promotiecwedstrijden.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen