Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruttos

Beste allemaal,

In het weekend van 18 feb ben ik in Sheffield. Ik zou graag naar Rotherham United - Wigan willen. De kaarten zijn alleen te koop voor mensen die al een koopgeschiedenis hebben. Is hier iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt!

Tickets voor Sheffield United - Swansea zijn al binnen!

Han

Citaat van: Ruttos op feb 01, 2022, 19:16:58
Beste allemaal,

In het weekend van 18 feb ben ik in Sheffield. Ik zou graag naar Rotherham United - Wigan willen. De kaarten zijn alleen te koop voor mensen die al een koopgeschiedenis hebben. Is hier iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt!

Tickets voor Sheffield United - Swansea zijn al binnen!


Ik ga van de veronderstelling uit dat je deze vraag beperkt tot dit topic en er niet het hele 'forum' mee vol spamt. De duplicaten heb ik inmiddels verwijderd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Dit soort spam-acties maken de kans dat je antwoord krijgt op je vraag ook niet bepaald groter.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Citaat van: hgrm op feb 02, 2022, 13:05:11
Dit soort spam-acties maken de kans dat je antwoord krijgt op je vraag ook niet bepaald groter.

Van enige reciproque lijkt, met het oog op de postgeschiedenis van eenzijdig gebedel, ook geen enkele sprake...
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

jdebruin96

Volgende week zaterdag staat Cercle Brugge - Beerschot op het programma. Nu dien ik een account te hebben welke is aangemaakt voor 31-12-2021. Kan ik iemand zijn account lenen om 2 kaartjes te bestellen? Of dat iemand deze wilt bestellen?

dinkelburg19

Ik wil graag meerdere clubkaarten bezitten van clubs, weet iemand hoe dit zit, kun je dat gewoon doen? Of word het geweigerd als je er al 1 bezit van een andere club.
Anders iemand tips hoe je makkelijk meerdere zou kunnen bezitten, andere naam wellicht alleen weet ik niet of ze dat controleren met je bank gegevens.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

DannyH79

Citaat van: dinkelburg19 op feb 18, 2022, 11:46:49
Ik wil graag meerdere clubkaarten bezitten van clubs, weet iemand hoe dit zit, kun je dat gewoon doen? Of word het geweigerd als je er al 1 bezit van een andere club.
Anders iemand tips hoe je makkelijk meerdere zou kunnen bezitten, andere naam wellicht alleen weet ik niet of ze dat controleren met je bank gegevens.

Vorig jaar geprobeerd clubkaart van Go Ahead aan te vragen maar dat ging niet omdat ik die al heb voor Utrecht.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Nort

Citaat van: dinkelburg19 op feb 18, 2022, 11:46:49
Ik wil graag meerdere clubkaarten bezitten van clubs, weet iemand hoe dit zit, kun je dat gewoon doen? Of word het geweigerd als je er al 1 bezit van een andere club.
Anders iemand tips hoe je makkelijk meerdere zou kunnen bezitten, andere naam wellicht alleen weet ik niet of ze dat controleren met je bank gegevens.
Wees een beetje creatief zou ik zeggen...

dinkelburg19

Citaat van: Nort op feb 18, 2022, 13:20:27
Wees een beetje creatief zou ik zeggen...

Kijk uiteindelijk hou ik 1 optie over, en dat is mensen over halen om op hun naam een clubkaart te nemen voor mij, maar ik wil er nog wel een aantal aanvragen en dat maakt het erg lastig om steeds allemaal mensen te vinden en te overtuigen.
Maar zo is het me wel voor go ahead gelukt omdat ze geen bank check deden en de clubkaart 0 euro kosten, maar vaak moet dat dus wel. Maar ik ga denk er een paar op de gok nemen uiteindelijk,
Of iemand moet goede tips hebben wellicht :)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Nort

Citaat van: dinkelburg19 op feb 18, 2022, 14:29:08
Kijk uiteindelijk hou ik 1 optie over, en dat is mensen over halen om op hun naam een clubkaart te nemen voor mij, maar ik wil er nog wel een aantal aanvragen en dat maakt het erg lastig om steeds allemaal mensen te vinden en te overtuigen.
Maar zo is het me wel voor go ahead gelukt omdat ze geen bank check deden en de clubkaart 0 euro kosten, maar vaak moet dat dus wel. Maar ik ga denk er een paar op de gok nemen uiteindelijk,
Of iemand moet goede tips hebben wellicht :)
Heb je geen huisdieren?

dinkelburg19

Citaat van: Nort op feb 18, 2022, 17:59:27
Heb je geen huisdieren?

Hebben die een bank account?
Ze controleren of je account gegevens gelijk staan aan je bank gegevens
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Joost

Citaat van: dinkelburg19 op feb 18, 2022, 19:10:09
Hebben die een bank account?
Ze controleren of je account gegevens gelijk staan aan je bank gegevens

Dan geef je je huisdier een achternaam, een controle op voorletters is sowieso onmogelijk.

MichielB

In het weekend van 6/7/8 mei ben ik in Berlijn om te vincken.
Op de zaterdag ga ik naar Hertha, en ik ben op zoek naar tips voor 6 mei of 7 mei vroeg in de middag.
Iemand tips?

Bakkie

Als ik naar het speelschema van Spanje kijk, zie ik dat er in April allerlei wedstrijden zijn verplaatst, in mei worden alle wedstrijden op dezelfde dag/tijdstip gespeeld. Iemand enig idee of hier nog wedstrijden gaan verschuiven of spelen ze in mei altijd de laatste wedstrijden tegelijk?

jdebruin96

Citaat van: Bakkie op apr 04, 2022, 22:00:20
Als ik naar het speelschema van Spanje kijk, zie ik dat er in April allerlei wedstrijden zijn verplaatst, in mei worden alle wedstrijden op dezelfde dag/tijdstip gespeeld. Iemand enig idee of hier nog wedstrijden gaan verschuiven of spelen ze in mei altijd de laatste wedstrijden tegelijk?

Gaat nog verplaatst worden. Sluiten nooit allen tegelijkertijd af