Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jobo

Citaat van: MichielB op mrt 30, 2022, 16:30:33
In het weekend van 6/7/8 mei ben ik in Berlijn om te vincken.
Op de zaterdag ga ik naar Hertha, en ik ben op zoek naar tips voor 6 mei of 7 mei vroeg in de middag.
Iemand tips?

Geen idee welk tijdstip Hertha is, vermoed 15u30 omdat het 33. ronde is.
Maar vaak wordt er direct rond of na de middag ( 12-13u ) afgetrapt in de Oberliga.
Misschien Blau Weiss Berlin, die spelen in het Volksparkstadion Mariendorf. Gaaf stadion!

Bakkie

Citaat van: jdebruin96 op apr 04, 2022, 22:08:52
Gaat nog verplaatst worden. Sluiten nooit allen tegelijkertijd af

Heb jij enig idee wanneer dit bekend word?

MichielB

Citaat van: Jobo op apr 05, 2022, 09:26:53
Geen idee welk tijdstip Hertha is, vermoed 15u30 omdat het 33. ronde is.
Maar vaak wordt er direct rond of na de middag ( 12-13u ) afgetrapt in de Oberliga.
Misschien Blau Weiss Berlin, die spelen in het Volksparkstadion Mariendorf. Gaaf stadion!

Hertha speelt om 18:30, dus het zou ideaal zijn als er begin middag ook een leuke vinck mogelijk is.
Helaas zie ik alleen dat er veel op zondag is gezet.

Stadiumhopper

Over de trip naar Berlijn.

Op zondag 13:30 speelt SV Babelsberg thuis tegen Germania Halberstadt. Wat kilometers van Berlijn vandaan maar misschien makkelijk te doen met het OV.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Semper Fidelis

Citaat van: Feijenoorder op apr 06, 2022, 10:11:24
Over de trip naar Berlijn.

Op zondag 13:30 speelt SV Babelsberg thuis tegen Germania Halberstadt. Wat kilometers van Berlijn vandaan maar misschien makkelijk te doen met het OV.

Zie dat BFC Dynamo die zondag om 13:30 thuis tegen Berliner AK speelt. Die gaan dit seizoen als de brandweer en zullen waarschijnlijk kampioen worden in de Regionalliga Nordost, maar ze spelen nog wel Relegation tegen de kampioen van de Regionalliga Nord.

Nort

Citaat van: Bakkie op apr 05, 2022, 13:13:32
Heb jij enig idee wanneer dit bekend word?
Doorgaans twee tot drie weken van te voren, maar voor de laatste speeldag zullen ze het misschien nog later bekend maken i.v.m. bepaalde beslissingen.

mike_t

Citaat van: MichielB op apr 06, 2022, 09:45:50
Hertha speelt om 18:30, dus het zou ideaal zijn als er begin middag ook een leuke vinck mogelijk is.
Helaas zie ik alleen dat er veel op zondag is gezet.

Op zaterdag vrij ruk idd. Tenzij je vrouwenvoetbal oké vindt... dan kun je naar het stadion van Babelsberg (hoef je daar zondag niet naartoe)... en doe je zondag BFC Dynamo of Tasmania Berlin.

watergatehopper

Citaat van: Feijenoorder op apr 06, 2022, 10:11:24
Over de trip naar Berlijn.

Op zondag 13:30 speelt SV Babelsberg thuis tegen Germania Halberstadt. Wat kilometers van Berlijn vandaan maar misschien makkelijk te doen met het OV.

Babelsberg is makkelijk te doen met het OV vanuit Berlijn. Vanaf Berlin HBF pak je de S7(trein) zonder over te stappen naar Babelsberg. Uitstappen bij halte Griebnitzsee en hier nog een klein stukje met de bus (dit is de 616). Het Karl-Liebknecht-Stadion heeft een eigen halte.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jesse

Heeft er iemand toevallig een mooie amateur pot aan te raden voor paasmaandag (18-04)?

Jobo

Citaat van: MichielB op apr 06, 2022, 09:45:50
Hertha speelt om 18:30, dus het zou ideaal zijn als er begin middag ook een leuke vinck mogelijk is.
Helaas zie ik alleen dat er veel op zondag is gezet.

Zojuist definitief gezet door de NOFV

37      Sa   07.05.2022   15:30   BFC Dynamo   Berliner Athletik Klub 07

Hele krappe vinck helaas...

KoenvdD

Citaat van: Jesse op apr 08, 2022, 13:13:45
Heeft er iemand toevallig een mooie amateur pot aan te raden voor paasmaandag (18-04)?

Katwijk - AFC

jdebruin96

Is er wellicht iemand die mij kan helpen aan kaartjes voor Luton Town - Reading? Tickets gaan morgen in de verkoop voor mensenmet een boekingsgeschiedenis en gaan helaas niet in de general sale

rogo_breda

Tip: maak snel een Reading account aan en probeer het uitvak zodra die in de verkoop gaat.

hgrm

Citaat van: Jesse op apr 08, 2022, 13:13:45
Heeft er iemand toevallig een mooie amateur pot aan te raden voor paasmaandag (18-04)?

Om wat leuke dingen onder de 2e divisie te noemen:

* Hollandia - JOS. Leuk terrein aan de oevers van het IJsselmeer
* SDO - Emmen. Degradatiekraker in de hoofdklasse
* Be Quick - Purmersteijn. Stadion is de moeite waard
* VOC - HBS. Twee oude clubs tegen elkaar
* Urk-RKAVV Volendam. Topper in de hoofdklasse
* VVZ'49 - Altius. Als je houdt van pertentieloos voetbal waarbij je de tranen in de ogen springen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

bagger010

Kan iemand mij helpen aan een kaart voor Union-Anderlecht 24 april? Ik heb zelf een abonnement op de staantribune aan de lange zijde en zou graag mijn pa de 24e meenemen.