Auteur Topic: Polen  (gelezen 90961 keer)

Offline Bier und Bratwurst

• Geslacht: Man
  • Loat Goan!!
    • groundhopcollection
Re: Polen
« Reactie #45 Gepost op: sep 25, 2018, 22:11:48 »
Erg opmerkelijk dat die wedstrijd opeens naar 21/10 is gegaan, wij gaan het weekend van 14 december naar Warschau en eerst stond die wedstrijd voor dat weekend gepland. Nu is dat weekend opeens Legia - Piast Gliwice. Iemand een idee?

Gewoon heen gaan!!
Het ene stadion is het andere niet!

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #46 Gepost op: dec 21, 2019, 08:30:39 »
Voortgang van de verbouwing in Szczecin.

Offline DanielsenAxedal

• Flawed Football
    • Flawed Football
« Reactie #47 Gepost op: nov 09, 2021, 12:55:36 »
Het is vrijwel ongelofelijk, maar na 12 wedstrijden te hebben gespeeld staat kampioen Legia Warschau op de 17de plek (van de 18) in de Ekstraklasa.
Afgelopen weekend werd er thuis verloren van Stal Mielec (1-3). Legia heeft nu zelfs acht keer op rij verloren in de competitie, echt wel een hele bizarre situatie die aan de gang is in Polen. Waar gaat dit eindigen?

Offline casper.eniesee

« Reactie #48 Gepost op: nov 09, 2021, 20:48:16 »
Het is vrijwel ongelofelijk, maar na 12 wedstrijden te hebben gespeeld staat kampioen Legia Warschau op de 17de plek (van de 18) in de Ekstraklasa.
Afgelopen weekend werd er thuis verloren van Stal Mielec (1-3). Legia heeft nu zelfs acht keer op rij verloren in de competitie, echt wel een hele bizarre situatie die aan de gang is in Polen. Waar gaat dit eindigen?

Goede vraag, zag het ook al op de ranglijst.

Zit zelf nu al bijna 3 weken in Polen (-1 week teruggevlogen naar NL) en het lijkt er sterk op dat ik nog zo’n 3 weken mag blijven ivm ziekenhuisopname in Polen van mijn vader.

Iemand nog tips voor Wrocław en (verre) omgeving? Zo dit topic ook even teruglezen, de site 90minut.pl heb ik al van gehoord. Niveau maakt me weinig uit, sfeer zeker wel leuk en stadion zeer belangrijk. Maar het gaat met name om de afleiding ook, dus alle hulp is welkom ;)
Instagram: Groundhopper024

Offline Joost

« Reactie #49 Gepost op: nov 09, 2021, 21:05:28 »

Zit zelf nu al bijna 3 weken in Polen (-1 week teruggevlogen naar NL) en het lijkt er sterk op dat ik nog zo’n 3 weken mag blijven ivm ziekenhuisopname in Polen van mijn vader.

Iemand nog tips voor Wrocław en (verre) omgeving? Zo dit topic ook even teruglezen, de site 90minut.pl heb ik al van gehoord. Niveau maakt me weinig uit, sfeer zeker wel leuk en stadion zeer belangrijk. Maar het gaat met name om de afleiding ook, dus alle hulp is welkom ;)

Ik heb geen tips voor Polen maar wil je wel sterkte wensen en beterschap voor je vader!

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #50 Gepost op: nov 10, 2021, 09:54:24 »
Idem, geen tips voor Polen maar uiteraard sterkte met de situatie en beterschap voor je vader. Hopen dat het voetbal de nodige afleiding kan bieden.

Offline Nort

« Reactie #51 Gepost op: nov 10, 2021, 09:56:31 »

Sterkte gewenst!

Wat je mogelijk kunt doen is via de Futbology apps een beetje langs de wedstrijden scrollen en op basis van de foto's kijken of een stadion er leuk uit ziet. Uiteraard erna via de clubsite wel even controleren of ze ook echt op de aangegeven tijd spelen.

Offline DanielsenAxedal

• Flawed Football
    • Flawed Football
« Reactie #52 Gepost op: nov 10, 2021, 12:28:37 »
Heel veel sterkte en beterschap aan je vader!
Betreft voetbal is er doordeweeks niets in de buurt, in het weekend is het Sleza Wroclaw (4de niveau) en Slask Wroclaw II (3de niveau) die wedstrijden spelen op de vroege zaterdagmiddag. Zit zelf te denken aan Pawlowice maar weet het nog niet zeker. Door de interlandbreak is er geen Ekstraklasa helaas!

Offline DanielsenAxedal

• Flawed Football
    • Flawed Football
« Reactie #53 Gepost op: mei 17, 2022, 16:12:14 »
Het afgelopen weekend is het grote Wisła Kraków gedegradeerd uit de Ekstraklasa.
Al een aantal jaren leek dit eraan te komen en nu is het zover voor een van de meest populaire en succesvolste clubs in Polen.
Zelfs icoon en mede-eigenaar Jakub Błaszczykowski kon het tij niet keren.
Met het gemis van Wisła Kraków gaat ook de Kraków derby verloren, hopelijk zal dit niet lang duren.