Schaamteloze bekentenissen

Gestart door TeeZee, nov 12, 2007, 20:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Ik heb voor het eerst in mijn leven een BN'er-glossy gekocht. De Maarten.

ZZ

Citaat van: TeeZee op jul 22, 2008, 15:32:11
Ik heb voor het eerst in mijn leven een BN'er-glossy gekocht. De Maarten.

Ducrot?!

Stadionhopper

Citaat van: ZZ op jul 25, 2008, 20:24:35
Citaat van: TeeZee op jul 22, 2008, 15:32:11
Ik heb voor het eerst in mijn leven een BN'er-glossy gekocht. De Maarten.

Ducrot?!

Nee ik vrees voor Amerika-expert, Maarten van Rossem.....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

ZZ

Citaat van: Dennis1981 op jul 25, 2008, 20:27:39
Citaat van: ZZ op jul 25, 2008, 20:24:35
Citaat van: TeeZee op jul 22, 2008, 15:32:11
Ik heb voor het eerst in mijn leven een BN'er-glossy gekocht. De Maarten.

Ducrot?!

Nee ik vrees voor Amerika-expert, Maarten van Rossem.....

Ah, natuurlijk. Ik zit iets te veel in de Tour deze dagen ben ik bang. Zijn we meteen weer ontopic qua bekentenissen.

Denniz1974

Hier een schaamteloze bekentenis van mijn kant. We hebben zo veel geld aan een nieuwe keuken uitgegeven dat ik de komende tijd (enkele jaren) het groundhoppen wel kan vergeten; gelukkig hoef ik Feyenoord's thuiswedstrijden niet te missen, dat gaat gewoon door !

m.a.w. ik ben voorlopig geen Groundhopper meer

TeeZee

Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:20:12
Hier een schaamteloze bekentenis van mijn kant. We hebben zo veel geld aan een nieuwe keuken uitgegeven dat ik de komende tijd (enkele jaren) het groundhoppen wel kan vergeten; gelukkig hoef ik Feyenoord's thuiswedstrijden niet te missen, dat gaat gewoon door !

m.a.w. ik ben voorlopig geen Groundhopper meer
Kortom, je hebt het groundhoppen op een lager pitje gezet.

Denniz1974

Citaat van: TeeZee op jul 26, 2008, 17:48:20
Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:20:12
Hier een schaamteloze bekentenis van mijn kant. We hebben zo veel geld aan een nieuwe keuken uitgegeven dat ik de komende tijd (enkele jaren) het groundhoppen wel kan vergeten; gelukkig hoef ik Feyenoord's thuiswedstrijden niet te missen, dat gaat gewoon door !

m.a.w. ik ben voorlopig geen Groundhopper meer
Kortom, je hebt het groundhoppen op een lager pitje gezet.

ehm ... het pitje heb ik zelfs helemaal uitgedraaid. Over een jaar of wat zie ik wel weer verder. M'n wensenlijstje blijft derhalve gewoon bestaan (zie m'n Hyves-profiel)

TeeZee

Citaat van: Denniz1974 op jul 26, 2008, 18:36:26ehm ... het pitje heb ik zelfs helemaal uitgedraaid.
Je hebt net een nieuw pitje gekocht.

Joost

Citaat van: Denniz1974 op jul 26, 2008, 18:36:26
Citaat van: TeeZee op jul 26, 2008, 17:48:20
Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:20:12
Hier een schaamteloze bekentenis van mijn kant. We hebben zo veel geld aan een nieuwe keuken uitgegeven dat ik de komende tijd (enkele jaren) het groundhoppen wel kan vergeten; gelukkig hoef ik Feyenoord's thuiswedstrijden niet te missen, dat gaat gewoon door !

m.a.w. ik ben voorlopig geen Groundhopper meer
Kortom, je hebt het groundhoppen op een lager pitje gezet.

ehm ... het pitje heb ik zelfs helemaal uitgedraaid. Over een jaar of wat zie ik wel weer verder. M'n wensenlijstje blijft derhalve gewoon bestaan (zie m'n Hyves-profiel)

Of iedere zondag en zaterdag op de fiets om de lokale amateurs te bezoeken.

Han

Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat de FA Cup Final werd gespeeld.

Mijn bewuste kennismaking met de FA Cup dateert van voor 1970 maar de tv-registraties van de epische clashes tussen Leeds United en Chelsea in datzelfde jaar zouden een euforische epoque in huize Han inleiden, waar ik ook woonde. Ik fietste destijds in Zwolle met mijn broer zorgvuldig elke Tour etappe na. Mijn vader zit in de volgwagen. Toyata Celica 62-67-MS. Ik was Bahamontes. De Zwolse Spoorbrug met haar duizelingwekkende hellingspercentage was de Galibier van Overijssel. Ik pakte deze hors categorie zonder versnelling. Transcendentale doping. Ik deed de Galibier op een Mars en anijsmelk.

The road to Wembley. BBC. Match Of The Day. Het programma start als de spelersbussen vertrekken. Ik registreer elke hectometerpaal zoals ik vroeger op geprepareerd behangpapier meticuleus de rondetijden van het EK en WK schaatsen met Ard en Keessie bijhield.

De spelersbussen vertrekken. Ik ook. Hemelse metafoor.

Vandaag las ik de uitslag na de wedstrijd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hielke

Hoe komt het dat het je zo weinig meer boeit, Han? Is het verzadiging, uit het oog uit het hart, of de staat van het Engelse topvoetbal (een speeltuin voor verveelde rijke mannen)?

Han

Citaat van: Hielke op mei 31, 2009, 08:15:08
Hoe komt het dat het je zo weinig meer boeit, Han? Is het verzadiging, uit het oog uit het hart, of de staat van het Engelse topvoetbal (een speeltuin voor verveelde rijke mannen)?

Ik volg de vier divisies op de voet; en de vijfde in mindere mate. De TV reikt mij hier beelden aan tot en met de divisional play-offs en mijn uitstapje naar Londen in December 2008 spreekt boekdelen. De League Cup kan mij al jaren niet boeien vanwege de gedevalueerde status en de FA Cup is een verlengde geworden van de Premier League.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Ik heb jarenlang, op een enkele meander na, succesvol kans gezien om mijn neus op te halen voor de Teutoonse ground scene omdat ik gebiologeerd was op elders; ingegeven door onwetendheid.

Ik zag op dit forum beelden uit Luneburg qua zowel met als zonder umlaut en veeg tijdens het typen traanvocht van de toetsen op mijn qwerty-klavier om mijn vingers niet af te laten glijden.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Ik weet niet of ik mij nog langer wil laten onderwerpen aan het vooruitzicht van wedstrijden waar ik mij niet welkom voel als gepassioneerde liefhebber maar behandeld wordt als ongewenste vreemdeling en dan heb ik het niet over mijn geografische afkomst.

Vooraf je onder politiebegeleiding met dreigende wapenstok urenlang in een zwetende en vechtende wachtrij doelwit weten; alleen omdat je probeert een kaartje te bemachtigen.

Vervolgens op de wedstrijddag op het voorplein twee uren in het gras liggen om 15.00 uur naar binnen te móeten voor een wedstrijd die om 19.30 uur begint. Je vanaf 17.30 uur met 75.000 man als een rat opgesloten weten in een val omdat alle entrance en exit gates letterlijk op slot gaan. Niemand mag er meer in; dat je eventueel eruit wilt qua Hillsborough speelt geen rol. Je spreekt daar qua conceptueel denken een ogenschijnlijk verantwoordelijke functionaris op aan en frappante leeghoofdigheid is je deel.

Overvolle tribunes vanwege gate crashers en geen plaats weten te vinden omdat die wordt opgeeist door honderden dienstdoende politie en militairen met getrokken pistool en geweer. Weggeduwd worden bij de catering omdat de politie méér trek heeft dan jij.

Uiteindelijk via een keurige, geciviliseerde en begripvolle legerofficier een door een ondergeschikte bezette zitplaats toebedeeld krijgen, slechts afgedwongen door gecalculeerde horigheid, senioriteit, paspoort en geldig toegangsbewijs voor de prijs van een Egyptisch maandloon.

Je ratio, je incasseringsvermogen en je fysieke leeftijd zeggen nee tegen zoveel onhebbelijkheid en georchestreerde, zinloze obstructie. En dan scoort Egypte alsnog in de laatste seconde en ben je een onvergetelijke en unieke ervaring rijker. Het jongetje in je juicht en je juicht met hem mee.

Wanneer gaat het verstand met de jaren komen?


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hielke

Dit is een retorische vraag, neem ik aan?