Groundhopping > Overige landen

Griekenland

(1/6) > >>

Hugo:
Iemand ervaring met wedstrijdbezoek in Griekenland?

Hielke:

--- Citaat van: Breda op dec 30, 2008, 11:30:40 ---Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik een foto moet toevoegen; van die wedstrijd bij AEK heb ik wel enkele foto's, maar het lukt me niet deze te posten (digibeet, hè).

--- Einde van citaat ---

Wat goed werkt is een account aanmaken op photobucket.com (of een dergelijke site). Daar de foto uploaden, je krijgt dan een link. Deze link hier posten en 'aankleden' met de [img]-functie (de schilderijknop boven dit tekstvak).

Joost:

--- Citaat van: Breda op dec 31, 2008, 12:19:10 ---Hemeltjelief, véél te ingewikkeld!

--- Einde van citaat ---
Als je bij Photobucket.com een account aanmaakt kun je verschillende mappen aanmaken voor je foto's. Ze daarin uploaden en met 2 drukken op de knop alle informatie genereren die nodig is om ze hier te posten.

FCT1980:
Zijn er mensen met ervaring bij OFI KReta of hun rivaal Ergotelis Iraklion?
Zijn er overigens nog meer profclubs op Kreta?

cafebac:
Ja ik ben ooit bij OFI geweest in het Pankritio Stadion voor de Intertoto. Normaal gesproken speelt Ergotelis hier(waar volgens mij geen hond komt kijken) en speelt OFI in hun eigen gammele stadionnetje.
Kaartje kopen destijds gewoon aan de poort, harde kern lekker fanatiek en toeristen niet welkom in hun vak.
Foto's staan op mijn blog.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie