Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Inter heeft een eenvoudige (engelstalige) ticketshop. Dat kan niet misgaan.
Atalanta gebruikt Vivaticket, die hebben ook een Engelstalige site.

Saltacampos

Citaat van: San Paolo op okt 21, 2021, 09:22:47
Ik ben een aantal weken terug nog in Italië geweest voor drie wedstrijden. Ook in Verona geweest toevallig. Kaartjes is geen probleem, heb wel geduld. Ze komen meestal pas een week of zelfs enkele dagen voor de wedstrijd te koop. Zelfs de derby van de Turijn was geen probleem voor kaarten. Als ik je een advies mag geven, bezoek ook een wedstrijd in de lagere divisies als dit past in jullie reisplan. Zoals vaak was dat bij ons de leukste, "echte" Italiaanse ervaring.
Absoluut, vind ik ook, er zijn veel clubs buiten de Serie A die leuke stadions en een fanatieke aanhang hebben en ook de bezoekers zijn vaak in voldoende getale aanwezig om zich te laten horen.
Over land and sea

rogo_breda

Heeft iemand een membership bij Crystal Palace? Je moet zo te zien een membership hebben om tickets te kunnen bestellen. Ik ben nu vooral benieuwd of als ik deze nu nog afsluit ik dan nog tickets kan bestellen voor de wedstrijd van 6 november. Nu kan ik niet zien of het al uitverkocht is of nog niet.

Semper Fidelis

Citaat van: San Paolo op okt 21, 2021, 09:22:47
Ik ben een aantal weken terug nog in Italië geweest voor drie wedstrijden. Ook in Verona geweest toevallig. Kaartjes is geen probleem, heb wel geduld. Ze komen meestal pas een week of zelfs enkele dagen voor de wedstrijd te koop. Zelfs de derby van de Turijn was geen probleem voor kaarten. Als ik je een advies mag geven, bezoek ook een wedstrijd in de lagere divisies als dit past in jullie reisplan. Zoals vaak was dat bij ons de leukste, "echte" Italiaanse ervaring.

Dit kan ik alleen maar beamen. In januari 2020 naar AS Roma - Juventus, Lazio - Napoli en Tor Sapienza - FC Turris geweest. Uiteindelijk vond eenieder van ons de Serie D wedstrijd het mooist, al zou het ook kunnen komen dat de uitploeg met zo'n 700 man kwam en wij per ongeluk in het uitvak belandden. 

Nort

Citaat van: Semper Fidelis op okt 25, 2021, 23:37:13
Dit kan ik alleen maar beamen. In januari 2020 naar AS Roma - Juventus, Lazio - Napoli en Tor Sapienza - FC Turris geweest. Uiteindelijk vond eenieder van ons de Serie D wedstrijd het mooist, al zou het ook kunnen komen dat de uitploeg met zo'n 700 man kwam en wij per ongeluk in het uitvak belandden.
Alles draait om het verwachtingspatroon. Als je naar de Old Form gaat moet het haast wel 3-3 worden om je verwachtingen te evenaren. Een power League wedstrijd mag in een saaie 0-0 eindigen en desondanks zie je pluspunten.

Olav

Zeker doen, Italië staat bekend om fanatieke supportersgroepen in de lagere divisies!

Hunebed on tour

Citaat van: San Paolo op okt 21, 2021, 09:22:47
Ik ben een aantal weken terug nog in Italië geweest voor drie wedstrijden. Ook in Verona geweest toevallig. Kaartjes is geen probleem, heb wel geduld. Ze komen meestal pas een week of zelfs enkele dagen voor de wedstrijd te koop. Zelfs de derby van de Turijn was geen probleem voor kaarten. Als ik je een advies mag geven, bezoek ook een wedstrijd in de lagere divisies als dit past in jullie reisplan. Zoals vaak was dat bij ons de leukste, "echte" Italiaanse ervaring.

Bij de stadions kon je gewoon naar binnen met de digitale QR-code of moest deze geprint zijn?

San Paolo

Citaat van: Hunebed on tour op okt 28, 2021, 07:25:17
Bij de stadions kon je gewoon naar binnen met de digitale QR-code of moest deze geprint zijn?

De digitale is voldoende.

Stadiumhopper

Heren van het goede leven, goedenavond!

Op 29 januari ben ik in Boekarest. Tot mijn verbazing zie ik dat toevallig de derby van Boekarest dan gespeeld wordt. Heeft iemand hier enig ervaring met tickets voor Dinamo Boekarest en/of Steaua Boekarest? Ik zou de wedstrijd graag willen bezoeken en heb her en der al gelezen dat deze wedstrijd in het nationaal stadion afgewerkt wordt.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

AthleticHolanda

Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze inderdaad in het grote nationale stadion gespeeld en daar is het nooit uitverkocht. Het is denk ik wel tegen FCSB en niet tegen Steaua.

Stadiumhopper

Citaat van: AthleticHolanda op dec 03, 2021, 13:45:21
Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze inderdaad in het grote nationale stadion gespeeld en daar is het nooit uitverkocht. Het is denk ik wel tegen FCSB en niet tegen Steaua.

FCSB is Steaua Boekarest volgens mijn. Steaua de oude naam van de club dacht ik.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/


watergatehopper

#3717
Citaat van: Feijenoorder op dec 03, 2021, 14:56:19
FCSB is Steaua Boekarest volgens mijn. Steaua de oude naam van de club dacht ik.

Klopt maar toen in 2017 de hele competitie zo'n beetje failliet ging is er ook een nieuwe steaua begonnen. Deze spelen inmiddels op het 2de niveau.
Naast FCSB en Dinamo kent Boekarest nog behoorlijk wat andere (minder bekende)betaald voetbalclubs. Bekendste is waarschijnlijk Rapid.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Mokum1900

Nog iemand zin in 12-12 naar Excelsior Virton te gaan 20:00 kom langs Gent of Brussel of Antwerp liever iets te combineren met iets smiddags
Waar je ook gaat ik volg je overal

Bakkie

Iemand enig idee hoe ik nog aan kaarten kan komen voor Köln-Augsburg voor as vrijdag?
Ik weet dat het lastig wordt ivm de nieuwe maatregelen maar goed, niet geschoten is altijd mis.