Een bezoek aan de kakkertjes met handtas, regenjack en sjaal.

Gestart door HJanneman, dec 08, 2008, 14:21:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieros

Citaat van: HJanneman op dec 09, 2008, 21:45:29
Wie volgt met het verantwoorden van zijn avatar?

Die van mij is van Jack de Gier. Voor mij dé held van NEC. Natuurlijk zijn er veel spelers die meer gespeeld/gescoord hebben voor NEC, maar hij stond er 3 jaar lang elke wedstrijd. Vooral de 3-1 tegen Vitesse in een half nieuw stadion was een grandioos doelpunt van hem.

3434

*miereneukmodus* ze worden 'de kakkers' genoemd niet kakkertjes *miereneukmodus*

Kv was bijna failliet, veel hype rond gecreëerd maar ze hebben wel een mooie sfeer en ook veel supporters (rond de 11 000) In België is dit al een behoorlijk grote club. Maar kv trekt veel volk van buiten aan (ook mede door de hype/cult) Racing is vooral van en voor mechelaren.

Het is een beetje zoals Brugge en Cercle Brugge. De meeste inwoners hebben meer sympathie voor Cercle dan voor club. Club moet het hebben van vlaanderen in het geheel. Is dit in NL ook niet zo met bv Feyenoord (veel buitenstaanders) en Sparta (enkel rotterdammers?) Ik kan ook compleet mis zijn.. Als iemand hierop kan antwoorden..


/en mijn avator is gewoon uit een comedy-film :) /
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Rob_Mill

Wat toevallig dat ik nou net in dít topic beland ben!! Haha

hgrm

Ooit ben ik in Dublin bij Ierland-Nederland "betrapt" door Witte Leeuw (toen dit forum nog niet bestond en Witte Leeuw nog geen idee had wie hgrm is en vice versa). In de rust van genoemde wedstrijd ben ik geconcentreerd bezig om er achter te komen hoe ik het snelst terugloop naar het station, om aldaar de DART te pakken naar de immer regenachtige buitenwijk waar m'n auto geparkeerd staat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris


HJanneman

De sjaal is van goede kwaliteit en lekker warm deze dagen(maar hij hangt hier naast andere sjaals boven de pc)...;)!
Veel plezier in Mechelen, komt vast goed, want hoewel veel forumleden hier sympathie hebben voor de 'underdogs', heb ik dat in Mechelen minder, je proeft bij KV nog veel traditie, voor mij kwam het puur over, terwijl anderen KVM gehyped vinden(daarnaast vind ik het stadion van Racing ook niet mis, dus als je er een doordeweeks kort weekendje weg van kunt maken, zou ik het zeker doen, Mechelen is daarnaast ook een leuk stadje).

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op dec 31, 2008, 00:34:18
De sjaal is van goede kwaliteit en lekker warm deze dagen(maar hij hangt hier naast andere sjaals boven de pc)...;)!
Veel plezier in Mechelen, komt vast goed, want hoewel veel forumleden hier sympathie hebben voor de 'underdogs', heb ik dat in Mechelen minder, je proeft bij KV nog veel traditie, voor mij kwam het puur over, terwijl anderen KVM gehyped vinden(daarnaast vind ik het stadion van Racing ook niet mis, dus als je er een doordeweeks kort weekendje weg van kunt maken, zou ik het zeker doen, Mechelen is daarnaast ook een leuk stadje).

Ik weet niet echt wat ik van KV Mechelen moet denken. Ben er nog nooit geweest en heb zodoende het vooroordeel dat de club wel een tikkeltje gehyped is. Ben weleens bij rivaal Lierse geweest en dat vond ik wel aardig. Wat Anderlecht betreft is het duidelijk, heb niet echt sympathie voor hen, ze hebben wel een leuk stadion maar de sfeer is doods. Geef mij maar Standard, maar dat zal jullie niet ontgaan zijn. Ik hoop dus wel op een stuntje van KV Mechelen, maar belangrijker vind ik dat het een leuke pot is. En die sjaal, die zal in Utrecht-kringen zeker gewaardeerd worden. Ik ga eens kijken of ik er 1 op kan laten hangen in onze fanshop.

Denniz1974

Als je bij KVM net zoveel goals gaat zien als ik er zag bij mijn eerste bezoek, dan zal je je niet vervelen:

KV Mechelen - Club Brugge 0-8 (0-6)

KB

Citaat van: Denniz1974 op dec 31, 2008, 21:32:16
Als je bij KVM net zoveel goals gaat zien als ik er zag bij mijn eerste bezoek, dan zal je je niet vervelen:

KV Mechelen - Club Brugge 0-8 (0-6)


Ah jij was er dus direct na de vereffening erbij, toen KVM met een zeer jeugdige kansloze ploeg op het veld stond.

Denniz1974

Citaat van: KB op jan 06, 2009, 03:46:27
Ah jij was er dus direct na de vereffening erbij, toen KVM met een zeer jeugdige kansloze ploeg op het veld stond.

Precies, ik had deze wedstrijd overigens al voor de vereffening uitgekozen om te bezoeken. Jammer dat het nooit een echte wedstrijd is geweest, maar voor officiele wedstrijden is dit wel mijn recorduitslag geworden.