Groundhopping > Groundhoppers op het web

Groundhopper App

(1/27) > >>

watergatehopper:

Het is inderdaad een goed plan om een apart topic over de Groundhopper app te openen. Bij deze dus.

Freekos79:
een optie om een programma samen te stellen zou mooi zijn.

Maat:
Voor wie het in het andere topic gemist had:
ik kan in een aantal landen (NED, BEL, FRA, ENG & DUI) wedstrijden toevoegen, wijzigen of verwijderen. Mocht je dus fouten in 1 van die landen tegenkomen laat het dan even weten, dan kan ik kijken of het aangepast kan worden!
Voor de duidelijkheid: verder heb ik niets met die app te maken. Ik heb ze gewoon een paar keer geholpen en heb daardoor dus wat rechten om wedstrijden te wijzigen :)

Maat:

--- Citaat van: Nort op dec 21, 2016, 13:52:51 ---Waarom worden er geen nieuwe 'grounds' in Nederland meer toegevoegd?

--- Einde van citaat ---

"We don't approve new stadiums in Netherlands. If you'd like to suggest one, please provide a convincing reason. We may approve it for inclusion in Groundhopper if it is a stadium of general interest, but more likely we'll reject it."
In de app zelf staat ook een emailadres voor feedback: kepermat@gmail.com
Dus wellicht kun je ze overhalen toch iets toe te voegen?

Voor wie meer wil weten over de app staat hier ook de vertaling van een interview met de makers:
http://groundblogging.apps-1and1.net/wp-content/uploads/2016/08/Interview-Geir-Florhaug-Ready.docx

Nort:

--- Citaat van: Maat op dec 21, 2016, 14:46:56 ---"We don't approve new stadiums in Netherlands. If you'd like to suggest one, please provide a convincing reason. We may approve it for inclusion in Groundhopper if it is a stadium of general interest, but more likely we'll reject it."
In de app zelf staat ook een emailadres voor feedback: kepermat@gmail.com
Dus wellicht kun je ze overhalen toch iets toe te voegen?

Voor wie meer wil weten over de app staat hier ook de vertaling van een interview met de makers:
http://groundblogging.apps-1and1.net/wp-content/uploads/2016/08/Interview-Geir-Florhaug-Ready.docx

--- Einde van citaat ---
Dat heb ik ook gelezen, maar een 'convincing' reason is denk ik niet om een nietszeggende hotseknots voetbal in de 4e klasse wedstrijd toe te voegen... Wel erg jammer, want zo krijg je geen complete lijst (naast je eigen database)!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie