Groundhopping > Groundhoppers op het web

Boerenkoolvoetbal

(1/28) > >>

DanielsenAxedal:
Ikzelf vond het tijd voor een serieuzere aanpak betreffende mijn groundhop passie en ben daarom een site via een andere site gestart waarop ik ervaringen en verslagen zal uitbrengen van mijn bezochte en komende groundhop avonturen. Dit leek mij een goed plan omdat ik dan één plek heb waar alles valt terug te vinden en dit ook nog eens openbaar beschikbaar stel om andere mensen een eventueel plezierige leeservaring te geven met mijn schrijfstijl. Ik hoop binnenkort met de eerste echte verslagen te komen, op de planning van het komende jaar staan een Italië weekend trip, twee wedstrijden in Duitsland en later de geroemde Servische derby. Uiteraard pak ik genoeg mee in Nederland dus verwacht niet niets.

De site:  https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

watergatehopper:

Goeie zet! Succes met bouwen en schrijven! Mocht je een pagina met links toevoegen dan mag je mijn site er ook opzetten. www.watergatehopper.nl.

Jef400:

--- Citaat van: DanielsenAxedal op okt 08, 2018, 16:57:49 ---Ikzelf vond het tijd voor een serieuzere aanpak betreffende mijn groundhop passie en ben daarom een site via een andere site gestart waarop ik ervaringen en verslagen zal uitbrengen van mijn bezochte en komende groundhop avonturen. Dit leek mij een goed plan omdat ik dan één plek heb waar alles valt terug te vinden en dit ook nog eens openbaar beschikbaar stel om andere mensen een eventueel plezierige leeservaring te geven met mijn schrijfstijl. Ik hoop binnenkort met de eerste echte verslagen te komen, op de planning van het komende jaar staan een Italië weekend trip, twee wedstrijden in Duitsland en later de geroemde Servische derby. Uiteraard pak ik genoeg mee in Nederland dus verwacht niet niets.

De site:  https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

--- Einde van citaat ---

Nou is kaartjes kopen voor de MI-Side tegen Emmen met roodjassigen mee ook niet bijsterslim ;-)

FCT1980:
Italië is niet echt een boerenkoolland he?

Jehoentelaar:
Ach die Nederlandse vakantiegangers nemen al hun eetgewoonten mee de grens over. Boerenkoolvoetbal, Hagelslaghoppen, Frikandelvelden, het zou allemaal kunnen. :-)

Succes en veel plezier met het bijhouden, Daniel!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie