Groundhopping > Groundhoppers op het web

Beginnende hopper

<< < (2/25) > >>

DannyH79:

--- Citaat van: Saltacampos op jun 27, 2020, 21:19:48 ---Geen probleem, het was maar een grapje hoor!

--- Einde van citaat ---

Haha, weet ik. ieder zijn voorkeur he......

DannyH79:

--- Citaat van: Jef400 op jun 27, 2020, 20:48:25 ---We hebben hier een paar stelregels: Respecteer de club waar je bent, en geniet van waar je mee bezig bent.

--- Einde van citaat ---

Dat valt nog mee met de regels. Dat moet wel lukken.

Even voor mijn beeldvorming, wanneer vink je een stadion af, pas als je echt binnen bent geweest of ook als je alleen buiten het stadion bent geweest?

spons:

--- Citaat van: DannyH79 op jun 27, 2020, 23:30:23 ---Dat valt nog mee met de regels. Dat moet wel lukken.

Even voor mijn beeldvorming, wanneer vink je een stadion af, pas als je echt binnen bent geweest of ook als je alleen buiten het stadion bent geweest?

--- Einde van citaat ---

Ik alleen als ik binnen ben geweest bij een wedstrijd maar dat is voor iedereen verschillend

FCT1980:
Vraagje.
Hoe ben je op een open dag van Twente beland?

Freekos79:

--- Citaat van: DannyH79 op jun 27, 2020, 23:30:23 ---Dat valt nog mee met de regels. Dat moet wel lukken.

--- Einde van citaat ---

Iedereen heeft "eigen' regels. Ik zou jezelf niet met te veel regels opzadelen, dat maakt het er allemaal niet leuker op.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie