Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Zodra je pak 'm beet in juni in Duitsland weer naar de sportschool zou kunnen, gaan veel mensen in de grensstreek dat ook doen. En dan krijg je gemor onder de sportschoolhouders langs de grens. Zo werken dat soort dingen.

Wat betreft de amateurclubs: de grootste vaste kostenpost zijn de huisvestingskosten (huur velden, kleedkamers en kantine). Daar zijn voorzieningen voor getroffen. De meeste andere kosten (inkoop kantine, energie, scheidsrechterskosten) liggen stil. Dus dat zal wel meevallen. Het wordt pas een probleem als er spelers en trainers doorlopende contracten hebben. Zolang het op basis van onkostenvergoeding gaat (kilometergeld) is het niet zo'n probleem maar als er loonkosten betaald moeten, kun je als club niet zomaar stoppen met betalen. Dat zal dus vooral in de tweede en derde divisie wel een dingetje zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Volgens de plannen mogen in Belgie op 1 augustus wedstrijden tot 2000 bezoekers plaatsvinden.

spons

In Duitsland is de eerste wedstrijd alweer afgelast vanwege coronabesmettingen bij Dynamo Dresden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: Joost op mei 09, 2020, 21:25:07
Volgens de plannen mogen in Belgie op 1 augustus wedstrijden tot 2000 bezoekers plaatsvinden.

Maar mogen we België in tegen die tijd?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op mei 10, 2020, 00:11:13
Maar mogen we België in tegen die tijd?

Koop er een paard en je mag het land in om het te verzorgen via de snelweg.

Maar er zijn genoeg onbewaakte grensovergangen dus het lukt je ook wel zonder paard.

Saltacampos

Citaat van: hgrm op mei 10, 2020, 00:11:13
Maar mogen we België in tegen die tijd?
De Europese Unie zal normaal een regeling uitwerken voor verkeer tussen buurlanden, ik dacht vanaf volgende week.
Over land and sea

Freekos79

Citaat van: Joost op mei 09, 2020, 21:25:07
Volgens de plannen mogen in Belgie op 1 augustus wedstrijden tot 2000 bezoekers plaatsvinden.
Nice!
Volgende wedstrijd: ?

ksclgiov282

Citaat van: Freekos79 op mei 10, 2020, 22:36:47
Nice!

Volgens de bevoegde minister is dit eerder een streefdatum, zou me hier nog niet op vastpinnen. We kunnen maar hopen!

Joost

Citaat van: ksclgiov282 op mei 11, 2020, 13:42:47
Volgens de bevoegde minister is dit eerder een streefdatum, zou me hier nog niet op vastpinnen. We kunnen maar hopen!

Het kan dus ook eerder zijn!

red28

Vorige week de podcast aflevering over het vaccin van NRC Vandaag geluisterd op Spotify.
In deze aflevering met Niki Korteweg (wetenschapjournalist) zakt de moed je wel in de schoenen hoor.
Waar sommige optimistische laboratoriums denken aan eind 2020, lijkt de realiteit van een vaccin ergens tussen mid- of eind 2021 te liggen......

Ik ga er van uit dat grounds bezoeken in de hogere klassen van het profvoetbal nog een jaar opzij geschoven kan worden! 

ALenstra

Ik was er al van uit gegaan dat wedstrijden bezoeken in het profvoetbal dit jaar niet meer mogelijk is.

Koning Kriel

Coronavirus of niet, in ieder geval zojuist mijn seizoenkaart weer verlengd.

Ben bang dat het nog even gaat duren voordat we weer mogen, maar als we mogen ben ik er meteen weer bij.

Tribuneklanten

Denken jullie niet dat wanneer er en wedstrijd in België wordt gespeeld dat heel groundhoppend Duitsland de oversteek maakt.


Nort

Citaat van: Tribuneklanten op mei 12, 2020, 09:51:22
Denken jullie niet dat wanneer er en wedstrijd in België wordt gespeeld dat heel groundhoppend Duitsland de oversteek maakt.
Uiteraard net als Nederlanders. Maar liever met Duitsers langs de lijn dan thuis zitten.

Tribuneklanten

Citaat van: Nort op mei 12, 2020, 10:04:19
Uiteraard net als Nederlanders. Maar liever met Duitsers langs de lijn dan thuis zitten.

Het gaat me niet om de Duitsers, maar om het vele volk wat als vliegen op verse stront af komt.
Kleine clubs krijgen dat qua kaartverkoop nauwelijks geregeld lijkt me.