Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyH79

Voetbal kijken op tv vind ik ook niet echt wat, ondanks de geluiden eromheen blijft de beleving toch anders. Wedstrijden van Utrecht kijk ik wel, de topwedstrijden in principe ook wel, maar eerder keek ik ook engels voetbal geregeld, maar daar heb ik nu de focus niet echt op eigenlijk.......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Mokum1900

Ik heb gevoel dat we nooit meer mogen , het is gewoon einde verhaal voor onze passie, en wat ik zeg levenspassie , ik heb me er nog niet bij neergelegd maar ik denk serrieus dat we nooit meer kunnen, dat ze altijd een smoesje aanhouden dat het niet kan.  persoonlijk wil ik alle risico's nemen om toch te gaan , het zal wel veel reacties opleveren maar op moment intresseert het me niet of ik goede variant van corona te pakken hebben, want dat heb ik mij gevoel toch nu al onder mn leden dat ik me zo ellendig voel zonder Ajax en zonder een partijtje voetbal kijken op amateurveld ofzo.
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joep2002

Hoe kom je erbij om dat te denken? Over een tijdje zal iedereen in Nederland toch wel gevaccineerd zijn? Waarom zou er dan nog steeds zonder publiek gespeeld moeten worden?

Mokum1900

Dan verzinnen ze vast iets anders, het is gewoon een uitzicht loos, de regering komt het wel goed uit om dictators te spelen , met die spoedwet kunnen ze de Tweede kamer buitenspel zetten, en je hoorde het die Rutte al zeggen 'nu we opgestapt hebben we meer macht '  omdat de regels toch gehandeerd worden tot er 0 besmettingen zijn , en kan ik je vertellen Corona is ons leven helaas, maar het zal nooit verdwijnen ter nimmer zover is het verspreid
Waar je ook gaat ik volg je overal

ALenstra

Ik denk in ieder geval dat het nog lang gaat duren. Ik ben er eigenlijk al aan gewend.

Joep2002

Citaat van: Mokum1900 op feb 10, 2021, 17:55:25
Dan verzinnen ze vast iets anders

Zoals wat dan?

Joep2002

Citaat van: ALenstra op feb 10, 2021, 20:21:48
Ik denk in ieder geval dat het nog lang gaat duren. Ik ben er eigenlijk al aan gewend.

Ik heb mijn hoop nu gevestigd op het EK zaalvoetbal volgend jaar in Nederland.

rogo_breda


DanielsenAxedal

@Mokum1900
Ik snap dat je teleurgesteld bent en dat zijn we allemaal wel ergens omdat we niet naar het stadion kunnen.
Maar vergeet niet dat de overheid het beste voorheeft met de mensen van NL en ons probeert te beschermen.
Zeggen dat ''ze dan wel iets anders verzinnen'', komt over alsof 'ze' het expres doen, terwijl het in belang van de gezondheid is.
Hou nog even vol <3
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

spons

Citaat van: ALenstra op feb 10, 2021, 20:21:48
Ik denk in ieder geval dat het nog lang gaat duren. Ik ben er eigenlijk al aan gewend.

Ik ben er ondertussen ook aan gewend en ga het voetbal steeds minder missen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Ik mis het de laatste tijd enorm. Met vrienden in het stadion een beetje bijbabbelen met een biertje, een mooie groundhopdag over de grens. Ik heb nog geen nieuwe hobby gevonden die enigszins in de buurt komt van het voetbal.
Volgende wedstrijd: ?

Mokum1900

Citaat van: rogo_breda op feb 11, 2021, 08:27:04
Ga er nou niet serieus op in....
sorry voor mijn negativiteit , maar kan op moment niks beters van maken , zie er  0 perspectief in het leven , op het moment een ander virus goed te pakken
Waar je ook gaat ik volg je overal

Cyclebob

Ik zoek in de weekenden wat "lost grounds" op om er een melancholieke draai aan te geven
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Saltacampos

Citaat van: spons op feb 12, 2021, 19:02:10
Ik ben er ondertussen ook aan gewend en ga het voetbal steeds minder missen
Dan heb je geluk, ik voel een gapende leegte.
Voetbal is gewoon veel te belangrijk in mijn leven.
Ik vind anders juni-juli -ondanks het aangename weer- maanden waarin ik duidelijk iets mis, nu zitten we als sinds half oktober zonder naar wedstrijden te kunnen gaan...
Voetbal op tv boeit mij zelden, mij gaat het om de couleur locale, het ergens naartoe gaan, een nieuw terrein ontdekken, de opwarming zien, de kantine, de banter op de tribune en de strijd op het veld...

Over land and sea

DannyH79

inderdaad ik mis het behoorlijk......als is het alleen maar zelf een balletje trappen en dan nog wedstrijdje van het eerste kijken en daarna ff gezellig een biertje doen......

zodra het weer mag, ga ik zeker op, al zijn het zelfs maar regio cup wedstrijdjes of oefenwedstrijden. Hier bij ons gaan de 3 dorpen naast elkaar een mini competitie spelen met 4 clubs als de competitie definitief niet wordt verder gespeeld, dus dat worden veel derby's.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper