Auteur Topic: Coronavirus  (gelezen 59516 keer)

Offline Nort

Re: Coronavirus
« Reactie #450 Gepost op: feb 15, 2021, 08:35:40 »
sorry voor mijn negativiteit , maar kan op moment niks beters van maken , zie er  0 perspectief in het leven , op het moment een ander virus goed te pakken
Een serieuze tip. Volg het nieuws (zeker de online kranten) een stuk minder en ga dingen zoeken waar je positiviteit uithaalt. Het zij sporten of romans lezen. 

Offline Mokum1900

• Geslacht: Man
« Reactie #451 Gepost op: feb 16, 2021, 22:22:39 »
Dat was nou net mijn plan Nort, nadat ik niet naar het voetbal kon gaan ben ik elke dag naar de sportschool gegaan......... ( ging daar voor ook al fanatiek)
maar goed het virus is volgens deze onacceptabele regering belangrijker dan deppressies , eenzaamheid ect
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline rogo_breda

« Reactie #452 Gepost op: mei 12, 2021, 08:53:33 »
In Engeland wordt de eerste stap gezet, fans welkom vanaf komende week.
https://www.efl.com/news/2021/may/sky-bet-efl-play-offs-to-welcome-supporters/

Offline Jef400

« Reactie #453 Gepost op: mei 12, 2021, 12:03:07 »
Iets zegt mij dat de play-offs in Nederland ook de laatste wedstrijden zonder publiek gaan zijn. Vaccinaties zijn de redding in deze.

Offline Nort

« Reactie #454 Gepost op: mei 12, 2021, 13:45:02 »
De lokale driehoek schiet al in de paniekstand als ze een reguliere wedstrijden moeten voorbereiden, laat staan een die gaat om promotie/degradatie met de daarbij komende emotie. Liever laten ze  gelegenheidstoeschouwers toe bij het Nederlands elftal, waar de Nederlandse voetbalindustrie helemaal niets aan heeft.

Offline rogo_breda

« Reactie #455 Gepost op: mei 12, 2021, 13:46:52 »
Iets zegt mij juist dat 100% gevulde stadions nog heel ver weg zijn. Je zou inderdaad denken dat het weer moet kunnen als straks de meerderheid gevaccineerd is. Maar ik kan het haast niet geloven dat het ook gaat gebeuren. Er kunnen allerlei redenen zijn zoals te weinig vaccins, een virusmutatie of gewoon omdat de overheid halfvolle stadions veiliger vindt....
Ik hoop uiteraard echt dat ik er naast zit! 
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2021, 13:49:10 door rogo_breda »