Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vinnn

Citaat van: spons op mrt 24, 2021, 12:22:32
Bij Feyenoord krijg je het nieuwe uitshirt van komend seizoen als je afziet van compensatie

Ik kreeg het bericht indd gisteren. Leuke geste, in ieder geval beter dan zo'n kut voucher. Ik heb er gelijk voor gekozen, het shirt zal ik niet dragen(draag nooit een voetbalshirt) en gaat naar iemand die het niet breed heeft en er heel gelukkig van zal worden.

Hunebed on tour

Ik ben aan het overwegen 15 juli naar Luxemburg te gaan om daar een europa conference league wedstrijd bij te wonen.
Iemand die mij iets kan vertellen hoe de kaartverkoop daar in zijn werk gaat? De desbetreffende club waar het over gaat heet Swift Hesperange.

rogo_breda

Website en Facebook in de gaten houden. Over zo'n wedstrijd communiceren ze meestal wel.

Voetbalman

Citaat van: Hunebed on tour op jun 22, 2021, 08:03:05
Ik ben aan het overwegen 15 juli naar Luxemburg te gaan om daar een europa conference league wedstrijd bij te wonen.
Iemand die mij iets kan vertellen hoe de kaartverkoop daar in zijn werk gaat? De desbetreffende club waar het over gaat heet Swift Hesperange.

Heb de wedstrijd ook aangevinkt als zijnde interessant, maar deze wordt in het nationale stadion 'Josy Barthel' afgewerkt. Maakt het voor mij minder, tot niet interessant wegens al bezocht. Jammer.

Kaarten gaan in dat stadion alvast geen probleem zijn. Zoals gesteld gewoon de FB-pagina en website in 't oog houden. Of ze vooraf al eens mailen.

rogo_breda

Oh, dat maakt het voor mij juist wel interessant, die wil ik snel nog een keer bezoeken nu het nog kan.

Jef400

Oeh inderdaad. Maar vervoer is nogal een dingetje die kant op.

rogo_breda

Citaat van: rogo_breda op jun 22, 2021, 08:51:16
Website en Facebook in de gaten houden. Over zo'n wedstrijd communiceren ze meestal wel.
https://www.swifthesper.lu/news/prevente-vorverkauf-26338/

Gaat er nog iemand?

cornederuiter

Iemand laatste tijd naar Polen geweest? Zit er aan te denken om eind augustus weekendje Polen te doen met paar potjes.

Jeroen503

Ik ben van plan om vanavond FC Eindhoven te bezoeken. Heeft iemand misschien nog een goede parkeertip? Op internet staat aangegeven dat er sprake is van vrij parkeer in de gehele buurt rondom het stadion.

Nort

Citaat van: Jeroen503 op aug 06, 2021, 10:24:01
Ik ben van plan om vanavond FC Eindhoven te bezoeken. Heeft iemand misschien nog een goede parkeertip? Op internet staat aangegeven dat er sprake is van vrij parkeer in de gehele buurt rondom het stadion.
Het zwembad van Eindhoven heeft een mega grote parkeerplaats. Makkelijker kan het niet.

Jef400

Citaat van: Jeroen503 op aug 06, 2021, 10:24:01
Ik ben van plan om vanavond FC Eindhoven te bezoeken. Heeft iemand misschien nog een goede parkeertip? Op internet staat aangegeven dat er sprake is van vrij parkeer in de gehele buurt rondom het stadion.
Zorg wel even dat je online een kaartje regelt. De loketten zijn dicht.

Joost

Gewoon voorbij het stadion rijden, bochtje om en daar is de parkeerplaats. Daar heb ik altijd plek gehad.

bagger010

Op zaterdag 11 september moet ik om 2 uur mijn vrouw in Renkum (Gelderland) afzetten voor haar babyshower. Daarna wil ik in de omgeving een potje pakken bij een amateurclub, het liefst op een romantisch of authentiek sportcomplex, heeft iemand nog goede tips?

ricodejong4

Ik vond VVO in Velp een erg mooi sportcomplex. Ik zie echter dat op zaterdag 11 september enkel het 2e elftal van hun thuisspeelt.

EisernAssen

Dit weekend misschien naar Sportfreunde Lotte. Iemand misschien parkeerervaring daar? Van Google Maps word ik niet veel wijzer.
Erelijst: 196 doelpunten