Groundhopping > Nederland

Werk in uitvoering

(1/87) > >>

Sebastiaan_W:
Hier een topic om te zien hoever het staat met de nieuwbouw/verbouwing van de stadions of om te laten weten welke clubs plannen hebben om hun stadion te verbouwen of een nieuw stadion te bouwen.

Sebastiaan_W:
FC Twente

Bij Twente zijn ze momenteel druk bezig met de uitbreiding van haar stadion. De club zal gedurende de play-offs uitwijken naar het stadion van Schalke 04. Volgens mij moet het voor het begin van de nieuwe competitie klaar zijn.

FC Zwolle
Bij Zwolle zijn ze momenteel druk bezig met de laatste fasen van het nieuwe stadion. De eerste 2 tribunes staan al en zijn ook beiden officieel in gebruik genomen. Het stadion moet komende zomer klaar zijn.

SC Telstar
Telstar is al jaren druk bezig om een nieuwe west tribune te mogen bouwen. Al jaren horen de supporters dat de verwachting is dat de bouw snel zal kunnen gaan beginnen, maar momenteel zijn nog steeds bezig met de papiermolen. Een gebed zonder end....

HFC Haarlem
Willen ook al jaren een nieuw stadion bouwen bij de Oostpoort, maar ook daar duurt het al jaren en ik verwacht ook niet dat de 1e paal spoedig in de grond zal worden geslagen. Maar misschien zit ik er wel naast, volg dit dossier totaal niet. hier een link naar dit project:
http://www.stadionoostpoort.nl/

Daffy:
Vrijdag even bij Zwolle gekeken, dit is de huidige stand van zaken m.b.t. het stadion:

Ici c est Paris:
Bij Utrecht loopt het plan om de hoeken eventueel dicht te maken. De sfeer ebt een beetje weg, de akoestiek is veel slechter dan in het vorige stadion. Het is niet de bedoeling om er stoeltjes, te plaatsen, maar meer het idee zoals in het oude Westfalenstadion.

hgrm:
Van een bevriende Utregfan, die geregeld in de sponsorruimte komt, heb ik vernomen dat de bouw van een groot, nieuw stadion ergens in Leidse Rijn nog lang niet van de baan is. Het schijnt dan bouwbedrijf Midreth heel wat geld over heeft voor de grond waar Galgenwaard op staat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie