Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricodejong4

Diest is erg goed bevallen zondag! Dank voor de tips hieromtrent.
We hebben de smaak te pakken en zouden graag zaterdagavond (liefst redelijk in de buurt van de Nederlandse grens) een vervolgpotje pakken. Echter, verschillende bronnen (Google, Flashscore, Futbology app) spreken elkaar nogal eens tegen als het gaat om de wedstrijden die komende zaterdagavond gespeeld gaan worden. Kan één van jullie mij wellicht helpen aan een leuk bekerpotje zaterdagavond? Dank alvast!

Saltacampos

#2341
Citaat van: ricodejong4 op aug 03, 2021, 12:13:04
Diest is erg goed bevallen zondag! Dank voor de tips hieromtrent.
We hebben de smaak te pakken en zouden graag zaterdagavond (liefst redelijk in de buurt van de Nederlandse grens) een vervolgpotje pakken. Echter, verschillende bronnen (Google, Flashscore, Futbology app) spreken elkaar nogal eens tegen als het gaat om de wedstrijden die komende zaterdagavond gespeeld gaan worden. Kan één van jullie mij wellicht helpen aan een leuk bekerpotje zaterdagavond? Dank alvast!
Hoogstraten-Kontich net over de grens voor jullie (Racing Mechelen, Harelbeke en Gullegem zijn ook aanraders als je er nog niet bent geweest, Nijlen en Ninove zijn ook zeker niet verkeerd), het volledige programma voor komend weekend vind je hier (wel even de week aanpassen bovenaan), er zijn al behoorlijk wat wedstrijden op zaterdagavond gepland:
https://www.voetbalvlaanderen.be/competitie/CUP_2411/kalender
Over land and sea

ricodejong4

Citaat van: Saltacampos op aug 03, 2021, 13:37:41
Hoogstraten-Kontich net over de grens voor jullie (Racing Mechelen, Harelbeke en Gullegem zijn ook aanraders als je er nog niet bent geweest, Nijlen en Ninove zijn ook zeker niet verkeerd), het volledige programma voor komend weekend vind je hier (wel even de week aanpassen bovenaan), er zijn al behoorlijk wat wedstrijden op zaterdagavond gepland:
https://www.voetbalvlaanderen.be/competitie/CUP_2411/kalender

Ah, no-brainer, dat wordt RC Mechelen! Had nog niet gezien dat die op zaterdagavond thuis speelden dus perfect.
Dank voor de tip Saltacampos!

Joost

Citaat van: ricodejong4 op aug 03, 2021, 14:25:39
Ah, no-brainer, dat wordt RC Mechelen! Had nog niet gezien dat die op zaterdagavond thuis speelden dus perfect.
Dank voor de tip Saltacampos!

Zo voor de hand liggend is dat niet. Racing Mechelen gaat zeker nog wel duels spelen met meer  publiek en ambiance. Ik zou zelf voor Lille v Olsa Brakel gaan zaterdag. Zoveel kansen om de Balsakker te zien zijn er niet meer en dat is een echt prachtig ouderwets Belgisch terrein.

ricodejong4

RC Mechelen stond al een tijdje op de lijst en normaal gesproken gedurende het seizoen komt zaterdagavond mij minder goed uit en zij spelen vaak op zaterdagavond, daarom wordt het KRCM zaterdag. Maar uiteraard bedankt voor het meedenken Joost!

rogo_breda

Ik zie dat KAV Dendermonde uit hun stadion wordt gejaagd door het stadsbestuur. En het Ros Beiaardstadion is absoluut een pareltje op dit niveau. Zaterdag spelen ze hier een 'galamatch' tegen de beloften van KV Mechelen. Zelf kan ik helaas niet, maar dit is wel een tip om nog snel te bezoeken!
Meer info, zie www.kavd.be

willytown79

Citaat van: rogo_breda op aug 05, 2021, 13:30:37
Ik zie dat KAV Dendermonde uit hun stadion wordt gejaagd door het stadsbestuur. En het Ros Beiaardstadion is absoluut een pareltje op dit niveau. Zaterdag spelen ze hier een 'galamatch' tegen de beloften van KV Mechelen. Zelf kan ik helaas niet, maar dit is wel een tip om nog snel te bezoeken!
Meer info, zie www.kavd.be

Bedankt voor de tip !!!

DannyH79

Misschien iemand die dit weet, ik zie bij wedstrijden in de jupiler league in België nog geen aanvangstijden staan voor de maand september, wanneer wordt dit bekend gemaakt?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Saltacampos

Citaat van: DannyH79 op aug 15, 2021, 10:35:25
Misschien iemand die dit weet, ik zie bij wedstrijden in de jupiler league in België nog geen aanvangstijden staan voor de maand september, wanneer wordt dit bekend gemaakt?
Ik vermoed dat ze zullen wachten op de resultaten van de Belgische clubs in Europa.
Over land and sea

DannyH79

Citaat van: Saltacampos op aug 15, 2021, 10:52:44
Ik vermoed dat ze zullen wachten op de resultaten van de Belgische clubs in Europa.

Ah okay, dank je voor je reactie
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Freekos79

Citaat van: DannyH79 op aug 15, 2021, 10:35:25
Misschien iemand die dit weet, ik zie bij wedstrijden in de jupiler league in België nog geen aanvangstijden staan voor de maand september, wanneer wordt dit bekend gemaakt?
https://www.proleague.be/nl/pl/news/speelmomenten-speeldag-7
Volgende wedstrijd: ?

fcbisart

Maandag 30/08

cornederuiter

Is er iemand die me kan helpen voor 1 kaartje AA Gent - Club Brugge? Moet boekingshistorie hebben, maar heb ik niet.

syntric

#2353
Citaat van: cornederuiter op aug 16, 2021, 15:20:49
Is er iemand die me kan helpen voor 1 kaartje AA Gent - Club Brugge? Moet boekingshistorie hebben, maar heb ik niet.

Dat lijkt me te lukken, boek daar al sinds 2017, stuur me maar een berichtje hier.
Groundhopper for life :-)

cornederuiter

Citaat van: syntric op aug 16, 2021, 16:11:36
Dat lijkt me te lukken, boek daar al sinds 2017, stuur me maar een berichtje hier.
Thanks! Volgens mij heb ik je een dm gestuurd