Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Het gehele amateurvoetbal in Brabant zal ook afgelast gaan worden. De buren van de Hockey hebben per direct alle trainingen en wedstrijden tm 15-03 afgelast.

Ici c est Paris

Ik ben afgelopen weekend nog naar SC Freiburg - Union Berlin geweest, terwijl een halfuurtje naar het noorden Strasbourg - PSG was afgelast en een halfuurtje naar het zuiden de hele Zwitserse competitie eruit ligt.

Wat wel vervelend is dat ik volgende week m'n vader mee zou nemen naar Barcelona - Napoli. Geld van de kaartjes krijg ik terug, van het hotel en de vlucht niets zolang er geen negatief reisadvies voor Spanje/Barcelona geldt.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 11, 2020, 13:51:09
Ik ben afgelopen weekend nog naar SC Freiburg - Union Berlin geweest, terwijl een halfuurtje naar het noorden Strasbourg - PSG was afgelast en een halfuurtje naar het zuiden de hele Zwitserse competitie eruit ligt.

Wat wel vervelend is dat ik volgende week m'n vader mee zou nemen naar Barcelona - Napoli. Geld van de kaartjes krijg ik terug, van het hotel en de vlucht niets zolang er geen negatief reisadvies voor Spanje/Barcelona geldt.

Ik boek mijn hotel altijd via booking.com en zorg dat ik tot een dag voor aankomst gratis kan annuleren.
Maar je kunt er nu toch gewoon een leuke citytrip van maken. Buiten het voetbal nog genoeg te zien en doen in Barcelona
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

ik zal me niet populair prijs mee winnen, maar het is reddelijk kansloos om zonder publiek te voetballen,  gaan effe wachten dat weer wat warmer wordt en dan de compettie uitspelen , verzet het EK dan maar naar 2021 , bovendien kijkt een virus niet of je arm of rijk bent dus officieels spelers kunnen ook net zo goed besmet zijn/worden


Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Citaat van: Mokum1900 op mrt 11, 2020, 14:00:38
ik zal me niet populair prijs mee winnen, maar het is reddelijk kansloos om zonder publiek te voetballen,  gaan effe wachten dat weer wat warmer wordt en dan de compettie uitspelen , verzet het EK dan maar naar 2021 , bovendien kijkt een virus niet of je arm of rijk bent dus officieels spelers kunnen ook net zo goed besmet zijn/worden
Dat is nog niet zo makkelijk gerealiseerd. Niet voetballen wel, EK's verplaatsen en langer doorgaan niet. De Copa America staat ook gepland voor deze zomer, evenals andere internationale toernooien/wedstrijden. Daarnaast geeft het een extra druk op b.v. politie die in de zomermaanden niet beschikken over de normale capaciteit die er gedurende het seizoen er beschikbaar is.

ALenstra

In Duitsland gaan de eerstkomende twee speeldagen in de 3e liga niet door. Het gaat om de 28e en 29e speeldag op 13-15 maart en doordeweeks op 17-18 maart.

DanielsenAxedal

Denk dat het helemaal klaar is heel binnenkort. Ik gok op geen EK en wellicht (als het al verantwoord kan) na de zomer doorgaan met de huidige competities etc.
Dus nu het nog kan, ga dit weekend nog even matches bezoeken!
Zo ben ik vrijdag bij ADO!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jef400

Kun je volgend jaar genoeg op vrijdagavond terecht :-P

Hunebed on tour

Schalke heeft zojuist aangekondigd dat de heropening van het Parkstadion ook is uitgesteld.

Jesse

Citaat van: DanielsenAxedal op mrt 11, 2020, 19:10:51
Denk dat het helemaal klaar is heel binnenkort. Ik gok op geen EK en wellicht (als het al verantwoord kan) na de zomer doorgaan met de huidige competities etc.
Dus nu het nog kan, ga dit weekend nog even matches bezoeken!
Zo ben ik vrijdag bij ADO!

Zolang je gewoon met de trein e.d. kan reizen zullen ze het EK niet afgelasten hoor.Na de zomer doorgaan van de competitie zie ik ook niet gebeuren. alleen al om dat je dan gigantisch in de knoop komt met europees voetbal

Joost

We moeten alleen mentaal nog even verwerken dat het stramien waarin we zitten even niet doorgaat.
Dat kost een hoop kneedwerk.


Nort

We kunnen beter melden waar toeschouwers dit weekend wel welkom zijn. Heel Engeland gaat er hoogstwaarschijnlijk later vandaag uit (wel spelen, maar zonder publiek) en ook de rest van Nederland gaat er vandaag of morgen nog uit.

Hunebed on tour

Voorlopig gaat het amateurvoetbal in Duitsland volgens mij nog gewoon door.

Joep2002

Afgelast:
- Spanje
- Italië
- Zwitserland
- Denemarken
- Oostenrijk
- Champions League + Europa League

Wedstrijden gaan door, zonder publiek
- Duitsland
- België
- Portugal
- Frankrijk
- Engeland (waarschijnlijk)

Wedstrijden gaan door, met publiek
- Nederland (Op Noord-Brabant na)


Bron: Michel Abbink